English

مدارس تخریبی هرمزگان آبستن فاجعه هستند

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در آئین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان گفت: از نزدیک شاهد مدارسی بودم که هرلحظه امکان تخریب و کشته شدن هزاران کودک و نوجوان در آن وجود دارد؛ باید فکر اساسی برای مدارس تخریبی در استان هرمزگان کرد تا از بروز یک فاجعه جلوگیری کرد.

مدارس تخریبی هرمزگان آبستن فاجعه هستند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «سید مصطفی ذوالقدر» صبح امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان، با اشاره به استقبال فرهنگیان از  این جلسه و انتصاب مدیر جدید آموزش و پرورش گفت: دادی زاده مدیری فرهنگی و دارای کارنامه است و امیدوارم بتواند با تجربیات ارزنده خود از مشکلات جامعه فرهنگیان بکاهد.

وی در ادامه افزود: زحمات و تلاش‌های هاشمی پور فراموش‌نشدنی است و امیدوارم دادی زاده بتواند راه مدیر سابق آموزش‌وپرورش هرمزگان را طی کند.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور این جمعیت در مراسم تکریم و معارفه ستودنی است اما مشکلات بخش آموزش‌وپرورش زیاد است و امیدوارم با حمایت‌های وزیر مربوطه بتوانیم مشکلات را برطرف و به حداقل برسانیم.

ذوالقدر با اشاره به تعداد زیاد مدارس تخریبی در هرمزگان تصریح کرد: از نزدیک شاهد مدارسی بودم که هرلحظه امکان تخریب و کشته شدن هزاران کودک و نوجوان وجود دارد پس باید فکر اساسی برای مدارس تخریبی در استان هرمزگان کرد تا از بروز یک فاجعه جلوگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه باید معلمان کتابت و نوشتن را به دانش آموزان فرا بدهند، اظهار کرد: باید دانش آموزان رابه نوشتن خاطراتشان تشویق کنیم تا بتوانند در آینده نویسندگان بزرگی شوند و در این مسیر از علم غنی‌شده بهره بگیرند.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: علم یک صید است که با نوشتن می‌توان آن علم را حفظ کرد و بتوان در مسیر پیشرفت و تعالی از آن بهره برد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه