English

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت:

توهین به مامور شهرداری رشت از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت در پی اهانت به مامور شهرداری رشت در حین انجام وظیفه توسط یک شهروند گفت: این موضوع به طور قانونی و از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود.

توهین به مامور شهرداری رشت از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فاطمه شیرزاد با ابراز ناراحتی از توهین یکی از شهروندان به مامور شهرداری رشت اظهار کرد: همانطوریکه همه ما از کارکنان شهرداری رشت انتظار عمل به قانون را داریم باید خودمان نیز این مهم را رعایت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مامور شهرداری رشت به دلیل اِعمال قانون مورد توهین قرار گرفت افزود: قانون برای همه فصل الخطاب بوده و چنین رفتارهایی پذیرفتنی نیست.

شیرزاد با بیان اینکه کارکنان شهرداری رشت در صورت بروز تخلف باید پاسخگوی مراجع قضایی باشند تصریح کرد: همانطوریکه پرسنل شهرداری باید درباره نحوه رفتار با ارباب رجوع و .... پاسخگوی مراجع قضایی باشند شهروندی که رفتار خلاف قانون و توهین آمیز انجام داده نیز باید پاسخگو باشد.

وی به فرهنگ غنی مردم رشت اشاره کرد و گفت: نباید اجازه بدهیم بروز چنین رفتارهایی موجب خدشه دار شدن فرهنگ غنی مردم پر افتخار رشت بشود.

شیرزاد ضمن دلجویی از مامور شهرداری رشت که مورد توهین و ناسزا قرار گرفت بیان کرد: چنین رفتارهایی برازنده شهروند رشتی نبوده و این اتفاق پس از استماع اظهارات مامور شهرداری و شهروند محترم در اسرع وقت از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی