English

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اعلام کرد:

عنصر پیش‌برنده ما در دفاع مقدس نیروهای بسیجی بودند

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس توانسته‌ایم از وجود با برکت بسیجیان که عمر راهبردی نظام هستند، بهره ببریم، افزود: عنصر پیش‌برنده ما در دفاع مقدس نیروهای بسیجی بودند و دشمنان با وجود کمک گرفتن از ده‌ها کشور نتوانستند به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

عنصر پیش‌برنده ما در دفاع مقدس نیروهای بسیجی بودند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛ سردار محمدحسین رجبی گفت:عنصر پیش‌برنده ما در دفاع مقدس نیروهای بسیجی بودند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان سنندج که به مناسبت روز بسیج در مسجد جامع سنندج برگزار شد، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که از انبوه توده انسانی به عنوان راهبرد در همه مقاطع توانسته‌ایم به نحو احسن استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس توانسته‌ایم از وجود با برکت بسیجیان که عمر راهبردی نظام هستند، بهره ببریم، افزود: عنصر پیش‌برنده ما در دفاع مقدس نیروهای بسیجی بودند و دشمنان با وجود کمک گرفتن از ده‌ها کشور نتوانستند به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

رجبی خاطرنشان کرد: در برخی نقاط کشور از جمله استان فرهنگی کردستان و استان مجاهدت‌های خاموش، بسیج مستضعفین و پیشمرگان کرد مسلمان مجاهدت کردند و به انقلاب اسلامی را برای سایر عناصری که در سایر نقاط کشور تلاش می‌کردند، هادی و کمک شدند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه یک سوم جمعیت کردستان بسیجی هستند، یادآور شد: همه مردمی که دلشان در گرو ارزش‌های انقلاب اسلامی است بسیجی و انقلابی به شمار می‌روند.

سردار رجبی عنوان کرد: همه بسیجیان با تخصص‌های معین در راستای کمک به دولت در همه مقاطع تلاش کرده‌اند و با صدای بلند اعلام می‌کنیم که در استان کردستان و سایر استان‌ها آمادگی داریم در طراز انقلاب اسلامی برای اثبات کارآمدی نظام در هر مقطع و سطحی در راستای توسعه استان و رفع محرومیت آن و یا برای هر کار دیگری مسوولان را همراهی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در استان کردستان بسیجیان برای ارتقاء و تثبیت امنیت پایدار استان تلاش می‌کنند و در پایگاه‌های مرزی مستقر هستند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر عنوان کرد: بیش از 90 درصد بسیجیان، نیروهای جوان، امروز مرزداری و مرزبانی می‌کنند و در کنار سایر نیروهای مسوول از جمله نیروهای نظامی و انتظامی، ایثارگران و مردم در پایداری امنیت ایفای وظیفه می‌کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: بسیجیان همواره در هر مقطعی برای هر پیشامدی سنگ‌تمام گذاشته‌اند و در اردوهای جهادی و سلامت، محرومیت‌زدایی، راهیان نور و در ماموریت‌های مختلف در سطح شهر و روستاها از وجود بابرکتشان استفاده شده است.

در این مراسم که با حضور خواهران و برادران بسیجی برگزار شد، ضمن فریاد مرگ بر آمریکا از سوی بسیجیان از دو خانواده شهید قدردانی و مراسم مولودی‌خوانی و دف‌نوازی اجرا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه