English

رونمائی تمبر" افتتاحیه المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور شطرنج و تکواندو " با همکاری پست گیلان

تمبر" افتتاحیه المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور شطرنج و تکواندو " در سالن یادگار امام شهرستان رشت، با همکاری اداره کل پست استان گیلان، رونمایی شد .

رونمائی تمبر" افتتاحیه المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور شطرنج و تکواندو " با همکاری پست گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، در آستانه برگزاری مراسم افتتاحیه المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور شطرنج و تکواندو در سالن یادگار امام شهرستان رشت که با حضور جمع کثیری از  مدیران، مقامات و مسئولین از جمله مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان برگزار شد، از تمبر این مراسم، رونمایی شد.

ورزش و جوانان استان گیلان

این تمبر در حاشیه مراسم افتتاحیه المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور شطرنج و تکواندو در سالن یادگار امام شهرستان رشت و با حضور اسماعیل نیا معاون فنی پست گیلان و هیئت همراه ایشان  بعنوان نمایندگان  پست گیلان، رونمایی شد.

این تمبر از سوی سرکار خانم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان و مهرداد پهلوان زاده رئیس هیئت شطرنج و اسماعیل نیا معاون فنی پست گیلان، مهمور به مهر پست شد.

همچنین حاضرین به رسم یادبود آن را امضا نمودند و بر حاشیه آن یادداشت نگاشتند.

ورزش و جوانان استان گیلان

تمبر المپیاد گیلان با نماد فوک کاسپین رونمایی شد

لازم به ذکر است، مراسم افتتاحیه نخستین المپیاد ورزشی استعدادهای برتر ورزش کشور که ظهر پنجشنبه در رشت برگزار شده بود تعداد ۸۰۰ ورزشکار در دو رشته تکواندو و شطرنج از سراسر کشور حضور داشتند و رقابت‌های شطرنج در دو بخش مردان و زنان به میزبانی خانه شطرنج گیلان و رقابت‌های تکواندو نیز در بخش بانوان در سالن کارگران رشت به زودی برگزار خواهد شد.

همچنین فوک کاسپین و تصاویر شهرک تاریخ ماسوله و تالاب بین‌المللی انزلی نماد این رقابت‌ها در گیلان بود که با حضور مسئولان ارشد استان گیلان و وزارتخانه، نمایندگان هیئت های شطرنج و تکواندو استان های کشور و همچنین میهمانانی از سراسر کشور بعنوان نمایندگان ورزش شطرنج و تکواندو از تمبر المپیاد گیلان با نماد فوک کاسپین رونمایی شد.

گفتنی است رونمائی از تمبر این مراسم با همکاری اداره کل پست استان گیلان و اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفت .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه