English

آیت الله فلاحتی در بازدید از نمایشگاه کتاب گیلان:

جامعه ای به پویایی می رسد که با کتاب ارتباط داشته باشد/ توجه مسئولان استان در اتمام پروژه کتابخانه مرکزی رشت

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر توجه مسوولان استان در اتمام پروژه کتابخانه مرکزی رشت، خاطرنشان کرد: نبود اعتبارات دلیل به اتمام نرسیدن کتابخانه مذکور است.

جامعه ای به پویایی می رسد که با کتاب ارتباط داشته باشد/ توجه مسئولان استان در اتمام پروژه کتابخانه مرکزی رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی در بازدید از نمایشگاه کتاب گیلان با تاکید براینکه نخستین و بهترین دوست برای انسان کتاب است اظهار کرد: حیات طیبه انسان با کتاب افزایش می یابد.

وی بر ارتباط انسان با کتاب تاکید کرد و افزود: زندگی انسان در صورتی نشاط پیدا می کند که با کتاب رابطه ناگسستنی داشته باشد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه جامعه ای به پویایی می رسد که با کتاب ارتباط داشته باشد، تصریح کرد: جامعه ای که دنبال کتاب و کتابخوانی باشد، پویا و با نشاط است.

آیت الله فلاحتی، کتاب های عرضه شده در نمایشگاه کتاب گیلان را دارای تنوع بسیار در بخش های مختلف دانست و بیان کرد: استقبال خوبی برای خرید کتاب توسط اقشار مختلف مردم از نمایشگاه کتاب استان شده است.

آیت الله فلاحتی در بازدید از نمایشگاه کتاب گیلان1

وی در ادامه به بازدید از پروژه نیمه تمام کتابخانه مرکزی رشت اشاره کرد و گفت: ۱۴ سال از احداث کتابخانه مذکور می گذرد و حدود ۴۰ تا ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر توجه مسوولان استان در اتمام پروژه کتابخانه مرکزی رشت، خاطرنشان کرد: نبود اعتبارات دلیل به اتمام نرسیدن کتابخانه مذکور است.

آیت الله فلاحتی همچنین در بازدید از کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) رشت، اظهار کرد: حضور نوجوانان و جوانان در کتابخانه مذکور خوب است.

وی، خواستار افزایش سرانه فضای کتابخانه ای در گیلان شد و بیان کرد: تلاش ویژه مسوولان مربوطه در امر مذکور حایز اهمیت است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، در بازدید از کتابخانه عمومی خاتم الانبیا(ص) رشت کارت عضویت این کتابخانه به آیت الله فلاحتی اهدا شد.

تفاهمنامه همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان و سپاه قدس گیلان در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با حضور آیت الله فلاحتی در کتابخانه عمومی مجتمع خاتم الانبیا(ص) رشت منعقد گردید.

آیت الله فلاحتی در بازدید از نمایشگاه کتاب گیلان3

بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی های مشترک در موضوع کتاب و کتابخوانی از جمله فضاهای اداری و آموزشی از بندهای تفاهمنامه مذکور است.

همکاری مشترک در برگزاری برنامه های فرهنگی حوزه کتاب، مسابقات و جشنواره های فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ و حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی از دیگر موضوع های تفاهمنامه اداره کل کتابخانه های عمومی استان با سپاه قدس گیلان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه