English

سومین جشنواره موسیقی گوگانا در بندرلنگه پایان یافت

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه از پایان سومین جشنواره موسیقی سنتی و پاپ غرب استان گوگانا در بندرلنگه خبر داد.

سومین جشنواره موسیقی گوگانا در بندرلنگه پایان یافت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین محسنی در این مراسم گفت: این جشنواره طی سه روز در سالن گوهر با حضور مسئولان شهرستانی و نماینده غرب استان در مجلس شورای اسلامی و 21 هنرمند شرکت کننده در دو بخش خوانندگی و نوازندگی برگزار شد.

وی به هیات داوری اشاره کرد و افزود: محمدطیب وجدانی ، رضا کولغانی و غلامحسین نظری با همراهی مرتضی کریمی داوری جشنواره را برعهده داشتند.

دبیر سومین جشنواره موسیقی گوگانا عنوان کرد : ایجاد شور و نشاط، امید، همدلی و همگرایی و توجه به مناطق محروم از اهداف اصلی جشنواره است و از همین روی گستره جشنواره از شهرستانی به غرب استان ارتقا یافت تا رقابتی بین هنرمندان شهرستان بندرلنگه ، بستک و پارسیان ایجاد کرده باشیم.

محسنی ادامه داد : از مجموع ١٠٠ متقاضی که در انجمن موسیقی شهرستان بندرلنگه آثار آنها مورد ارزیابی قرار گرفت 21 نفر به جشنواره موسیقی گوگانا راه پیدا کردند.

وی بیان کرد : سومین جشنواره موسیقی گوگانا در گروه سنی 10تا 30 سال برگزار شد  که در پایان در بخش خوانندگی احمد رحیم کوخردی از کوخرد بستک رتبه اول و فواد غلامشاهی از بندرلنگه رتبه دوم را کسب کردند.

و همچنین عبدالله ملکپور از بندرکنگ شایسته تقدیر این بخش شد. در بخش نوازندگی فرید جناحی از جناح بستک رتبه اول و احمد رحیم کوخردی از کوخرد بستک رتبه دوم امیر طیاری از بندرلنگه و متین بحری از بندرکنگ و خانم ها تمنا یگانه از بندرکنگ و یاسمین جاسم دخت از پارسیان در این بخش شایسته تقدیر گردیدند.

محسنی اضافه کرد : آیین اختتامیه با حضور سعید موحدی معاون فرهنگی و هنری اداره کل ، خلیل محامدی معاون فرمانداری شهرستان بندرلنگه و جمعی از مسئولان شهرستانی و مردم خوب بندرلنگه برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه