English

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در شیراز خبر داد:

تسهیلات اشتغال آفرینی به زنان سرپرست خانوار اعطا می شود

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در بازدید از موسسه ریحانه در شیراز، از آغاز اعطای تسهیلات اشتغال آفرینی به زنان سرپرست خبر داد.

تسهیلات اشتغال آفرینی به زنان سرپرست خانوار اعطا می شود

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری امروز، در حاشیه بازدید از مؤسسه ریحانه شیراز با بیان اینکه در تلاشیم تا با وام‌های قرض‌الحسنه، تسهیلات بانکی مناسبی برای تامین مسکن زنان سرپرست خانوار تامین کنیم، افزود: دولت در قالب طرح‌های بازآفرینی توجهی جدی به تامین مسکن زنان سرپرست خانوار دارد.

وی با تصریح بر اینکه در بحث تسهیلات ۲ بخش شهری و روستایی و تسهیلات پایدار و فراگیر را با نرخ های بسیار پایین در نظر گرفته ایم که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است خاطرنشان کرد: میزان پرداخت تسهیلات بستگی به نوع طرح و محل اجرا دارد که در بحث اشتغال خانگی مورد توجه قرار گرفته است.

به گفته ابتکار، برگزاری کلاس های مهارت افزایی و توسعه کسب و کار با هدف تربیت نیروهای توانمند انجام می شود که آنها با حضور در جامعه باعث افزایش توانمندی در میان زنان باشند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه اشتغال آفرینی و اینگونه کارها و فعالیت ها باید توسط تشکل های غیر دولتی و مردم نهاد گسترش پیدا کند، گفت: موسساتی که توسط تشکل های غیر دولتی اداره می شود در بحث توانمندسازی بانوان و به خصوص زنان سرپرست خانوار بسیار موثر بوده اند و فرصت های شغلی مناسبی را ایجاد کردند.

ابتکار در خصوص وضعیت مسکن زنان سرپرست خانوار نیز افزود: طی هماهنگی های انجام شده امیدوارم در طرح بازآفرینی مسکن به این مهم توجه ویژه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی