English

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان هشدار داد

به علت وزش باد شدید شناور‌ها از تردد خودداری کنند

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز پدیده شاخص در استان وزش باد نسبتا شدید در مناطق دریایی تنگه هرمز و جزایرخلیج فارس خواهد بود.

به علت وزش باد شدید شناور‌ها از تردد خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «مرضیه سی سی‌پور» با بیان اینکه امروز پدیده شاخص در استان وزش باد نسبتا شدید در مناطق دریایی تنگه هرمز و جزایرخلیج فارس خواهد بود، گفت: امروز در استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی خواهیم داشت که پدیده شاخص وزش باد نسبتا شدید در مناطق دریایی تنگه هرمز و جزایرخلیج فارس خواهد بود.

وی افزود: از ظهر امروز در مناطق غربی استان افزایش ابر و در برخی نقاط غربی و جزایر غربی خلیج فارس رگبار پراکنده باران نیز پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت:از ساعات اولیه ظهر تا اوایل صبح فردا (سه شنبه) در جزایر ابوموسی، تنب بزرگ و کوچک، کیش، سیری، لاوان، هنگام، جنوب جزیره قشم ولارک و هرمز وزش باد نسبتا شدید جنوب غربی-شمال غربی خواهیم داشت که گاهی به بیش از ۴۰ کیلومتر نیز خواهد رسید و سبب مواج شدن دریا خواهد شد.

سی سی پور افزود: توصیه می‌شود با توجه به نامساعد شدن شرایط دریا از ساعات ظهر شناور‌های سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر استان خصوصا بنادر غربی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه در ساعات بعدازظهر سه شنبه نیز با شدت کمتر این ناپایداری خواهیم داشت، گفت: به تدریج از روز چهارشنبه از میزان تلاطم دریا کاسته خواهد شد و از لحاظ دمایی تغییرات قابل توجهی نخواهیم داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه