English

معاون بهره وری و اقتصادی اداره اوقاف استان اصفهان خبر داد

اجرای طرح جامعی به مساحت ۲۱۵ هکتار فعالیت عمرانی در بقاع متبرکه استان اصفهان

معاون بهره وری و اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از اجرای طرح جامعی به مساحت 215 هکتار فعالیت عمرانی در امامزاده‌های استان اصفهان خبر داد.

اجرای  طرح جامعی به مساحت 215 هکتار فعالیت عمرانی در بقاع متبرکه استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، حجت‌الاسلام امیرحسین اسماعیلی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته وقف بیان داشت: طرح جامع  بقاع متبرکه توسط سازمان اوقاف در سال ۱۳۸۹ تهیه شده و براساس آن اماکنی که فاقد این طرح باشند، نمی‌توانند فعالیت عمرانی داشته باشند.

وی از تهیه طرح جامعی به مساحت ۲۱۵ هکتار برای امامزاده خبر داد و گفت: امامزاده آقا علی عباس تنها امامزاده‌ای است که از نظر جذب زائر و درآمد در اولویت است و با امامزاده علی بن امام محمد باقر در کاشان و یا مشهد اردهال برابری می‌کند.

حجت‌الاسلام امیرحسین اسماعیلی بیان کرد: براساس طرح جامع بقاع متبرکه و با کمک واقفین خیر درامامزاده آقا علی عباس درمانگاهی به وسعت ۶۰۰ متر مربع احداث شده است.

اصفهان- اوقاف

وی ادامه داد: همچنین یک مجموعه تجاری در جوار امامزاده آقاعلی عباس ساخته شده که این مجموعه تجاری در سه فاز طراحی شده است.

معاون بهره وری و اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در فاز اول مجموعه تجاری امامزاده آقاعلی عباس ۳۵ واحد تجاری احداث شده که ۲۴ واحد آن سهم سرمایه گذار و ۱۱ واحد سهم امامزاده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه