English

مسجد جامع، کانون راهپیمایی مردم کرمانشاه در ۱۳ آبان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در شهر کرمانشاه راهپیمایی 13 آبان از ساعت 9 و 30 روز یکشنبه، هم‌زمان با سراسر کشور از مسیر چهارراه مدرس به سمت مسجد جامع برگزار می‌شود.

مسجد جامع، کانون راهپیمایی مردم کرمانشاه در 13 آبان

عباس سروری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، روز 13 آبان در کرمانشاه مصادف با سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) در تقویم کشور یوم‌الله نامیده و ابراز داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به‌طورقطع نقش تعیین‌کننده در سرکوب توطئه‌های دشمنان اسلام و ایران دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان، خاطرنشان ساخت: امسال با توجه به تهدیدات رئیس‌جمهور آمریکا و تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه کشورمان داشته است، می‌طلبد که اقشار مختلف مردم در کنار نسل آینده‌ساز کشور با حضور پررنگ‌تر خود، جواب دندان‌شکنی به این تهدیدات بدهند.

وی افزود: مردم کرمانشاه نیز همگام با سراسر کشور در این روز با حضور در راهپیمایی ضد استکباری بار دیگر سیاست‌های استکبار جهانی را محکوم و حمایتشان از نظام جمهوری اسلامی ایران را اعلام می‌کنند.

سروری در ادامه به برپایی راهپیمایی 13 آبان در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: سخنران مراسم 13 آبان در شهر کرمانشاه آیت‌الله سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا خواهد بود و در طول مسیر راهپیمایی نیز برنامه‌های مختلف فرهنگی پیش‌بینی‌شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه