English

خطیب جمعه بندرعباس؛

آمریکا هیچ غلطی نتوانسته بکند/نسخه آمریکا حمله به سفره‌هاست

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه ۱۳ آبان سالگرد تبعید امام خمینی(ره) نیز است، گفت: امریکا هیچ غلطی نتوانسته بکند و درآینده هم نمی‌تواند کاری کند.

آمریکا هیچ غلطی نتوانسته بکند/نسخه آمریکا حمله به سفره‌هاست

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آیت‌الله «غلامعلی نعیم‌آبادی» ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه انبیا و اهل‌بیت(ع) از حقایق جهان گیتی کاملاً آگاه هستند، اظهار کرد: اگر انبیا و جانشینان آن‌ها نبودند همه‌چیز محدود بود.

امام‌جمعه بندرعباس بابیان اینکه جوانان باید شناخت بیشتری نسبت به دین داشته باشند، تصریح کرد: ای جوانان قدر قرآن، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه را بدانید که باوجود آن‌ها غنی‌ترین افراد جهان می‌شوید.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان بابیان اینکه ۱۳ آبان روز مبارکی است، عنوان کرد: این روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز بوده که برای ما دارای ارزش بسیار است.

وی افزود: زمانی که ۴۴۴ روز جاسوسان آمریکایی را نگه داشتیم برخی از بزدلان می‌ترسیدند که آمریکا حمله کند ولی ثابت شد که آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی بکند.

خطیب جمعه بندرعباس بیان کرد: ۱۳ آبان درسی بزرگ برای ما و جهان اسلام داد که با شجاعت می‌توان در مقابل تمام ظلم‌ها ایستادگی کرد و ظالم را از بین برد همچنین با کشتار دانشجویان و جوانان بی‌گناه شناخت خوبی از استکبار به دست آمد.

نعیم‌آبادی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان سالگرد تبعید امام خمینی(ره) نیز است، گفت: آمریکا هیچ غلطی نتوانسته بکند و درآینده هم نمی‌تواند کاری کند.

وی تصریح کرد: امیدواریم تعزیرات حکومتی با اجرای دقیق و گسترده مقررات اقتصاد جامعه را به‌سلامت برسانند.

نعیم‌آبادی با اشاره به‌روز پدافند غیرعامل گفت: همان‌گونه که در پدافند عامل در زمینه‌های نظامی به قدرت رسیده‌ایم باید در پدافند غیرعامل هم کاری کرد که جامعه به مصونیت کامل برسد و هیچ تهدیدی آن را به خطر نیندازد.

وی با اشاره به اینکه حمله به سفره‌ها را آمریکا در همه‌جا اجرا می‌کند، بیان کرد: سفره‌های ما ثبات ندارد و بعضی از چیزها را از خارج از کشور وارد می‌کنیم برای همین است که ما را با تحریم‌ها می‌ترسانند ولی به لطف خدا از این تحریم‌ها نیز عبور می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: اگر تلاش کنیم خودمان را از وابستگی نجات دهیم و دستگاه‌های تولیدی نیز به چرخه درآیند و از بخش کشاورزی حمایت شود نسخه آمریکا که حمله به سفره‌هاست با شکست روبرو می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه