English

تولید و کاشت بیش از یک‌ میلیون نشای گل فصلی در بندرعباس

رئیس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس از آغاز عملیات کاشت گل‌های فصلی در سطح شهر خبر داد.

تولید و کاشت بیش از یک‌ میلیون نشای گل فصلی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «رضا حیدری زاده» با اشاره به اینکه نشاط آفرینی مهم‌ترین هدف از کاشت گل‌های مختلف با رنگ‌های متنوع در سطح شهر است، اظهار کرد: عملیات کاشت این گل‌ها از اول آبان ماه شروع‌شده است.

وی با اشاره به اینکه کاشت گل‌های فصلی از لحاظ تنوع رنگی و گونه‌ای دارای اهمیت ویژه‌ای است، افزود: نشای این گل‌های فصلی در واحد تولیدات سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس تولیدشده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: این گونه‌ها با هدف ایجاد محیط دلپذیر و افزایش نشاط و شادابی در میان شهروندان در بوستان‌ها، میدان‌ها و بلوارهای اصلی شهر کاشته می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: در این مرحله انواع گل‌های فصلی از قبیل اطلسی(پنج رنگ)، جعفری(سه رنگ)، آهار(چهار رنگ)، پریوش(چهار رنگ)، و ... در سطح میادین، بلوارها، بوستان‌ها و فضاهای سبز شهر کاشته می‌شوند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس اذعان کرد: گل‌کاری‌ها در قالب فرش، کاشت قطعات به‌صورت تکه‌کاری، ترکیب با چمن، کاشت در فلاورباکس‌ها و گلدان‌های پرتابل و سایر روش‌ها در سطح مناطق سه‌گانه شهری انجام می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه