English

با حضور استاندار کرمانشاه:

اجرای عملیات آزادراه بیستون‌ به حمیل در دستور کار قرار گرفت

استاندار کرمانشاه اعلام کرد بر اساس قراردادی که بین بخش خصوصی و وزارت راه و شهرسازی منعقدشده است، عملیات اجرایی آزادراه بیستون به حمیل به‌زودی آغاز می‌شود.

اجرای عملیات آزادراه بیستون‌ به حمیل در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، در جلسه‌ای با حضور استاندار کرمانشاه، معاونین امور عمرانی و اقتصادی استانداری، مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط و سرمایه‌گذار، اجرای عملیات آزادراه بیستون کرمانشاه به حمیل موردبررسی قرار گفت.

هوشنگ بازوند در جلسه‌ای برای بررسی ساخت آزادراه بیستون کرمانشاه به حمیل که با حضور سرمایه‌گذار این پروژه برگزار شد، بر دقت و در نظر گرفتن تمامی جوانب برای اجرای بهتر و سریع‌تر طرح ساخت آزادراه بیستون کرمانشاه به حمیل تأکید کرد.

وی اظهار داشت: سرمایه‌گذار این ‌پروژه با وزارت راه و شهرسازی مشارکت دارد و مصوبه دولت را نیز گرفته است.

بازوند بابیان اینکه سرمایه‌گذار پروژه نیازمند دریافت تسهیلات بانکی است، افزود: قرار شده است که 500 میلیارد تسهیلات زیربنایی این پروژه را بانک‌ها اعطا کنند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: این تسهیلات را بانک‌ها پرداخت خواهند کرد و سرمایه‌گذار باید حدود 700 میلیارد تومان تضمین در این زمینه به بانک‌ها ارائه کند.

بازوند گفت: درخواست پرداخت تسهیلات سرمایه‌گذار به چهار بانک ارسال می‌شود تا هرچه زودتر مشکل این سرمایه‌گذار برطرف شود.

وی تأکید کرد: پروژه احداث آزادراه بیستون به حمیل بعد در نظر گرفتن تمامی جوانب از سوی سرمایه‌گذار باید از آذرماه شروع شود و بخش خصوصی باید ابعاد مالی پروژه را تا این‌ زمان به‌صورت کامل مشخص کند زیرا قصد داریم پروژه‌ای که شروع می‌شود با سرعت اجرایی شود و پس از مدتی با مشکل مواجه نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه