English

رئیس سازمان برنامه و بودجه:

دولت خود را به تأمین زیرساخت های مسکن مهر متعهد می داند

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، روز جمعه با همراهی مسئولان استان گیلان از ایستگاه مرکزی در حال احداث راه‌آهن رشت و پروژه‌های عمرانی مسکن مهر بازدید کرد.

دولت خود را به تأمین زیرساخت های مسکن مهر متعهد می داند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمدباقر نوبخت روز جمعه در بازدید از ایستگاه مرکزی در حال احداث راه‌آهن رشت با اشاره به بازدید از مجموعه مسکن مهر این شهر اظهار داشت: دولت همچنان خود را در تأمین زیرساخت های این پروژه بزرگ متعهد می داند و بر اساس تصمیم گیری ها مقرر شده تا اعتبار هر آنچه که نهادهای مربوطه در بخش زیرساخت تا سال جاری به انجام می رسانند، پس از ارزیابی پرداخت شود.

اختصاص اعتبار برای جبران خسارت های ناشی از سیل نیمه مهرماه

وی با اشاره به اختصاص اعتبار برای جبران خسارت های ناشی از سیل نیمه مهرماه گذشته در استان اطمینان داد که در صورت مشخص شدن تعداد واحدهایی که تحویل متقاضیان می شود، بودجه تامین زیرساخت های آن نیز تا پایان آبان ماه جاری به استان اختصاص یابد.

معاون رئیس جمهوری به بازدید خود از تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر رشت نیز اشاره و اضافه کرد: بر اساس تعهدات تا یک سال آینده بخشی از این پروژه که قدرت تصفیه حدود 12.5 درصد از آب فاضلاب رشت را دارد، آماده تحویل می شود.

نوبخت در ادامه سخنانش به بازدید از پروژه حمل و نقل ریلی رشت اشاره کرد و افزود: همواره در سفر به گیلان یکی از طرح هایی که بازدید کرده ام، پروژه راه آهن است و اطمینان می دهم دولت نسبت به هرآنچه مربوط به تامین منابع مالی بود تعلل نکرده است.

وی ابراز امیدواری کرد این خط ریلی هرچه سریع تر به بهره برداری برسد تا مردم برای انجام مسافرت از آن استفاده کنند.

بازدید نوبخت از مسکن مهر +و ایستگاه راهن رشت

نوبخت روند انجام این پروژه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تاخیر این پروژه به دلیل مشکلاتی است که اجرای این طرح در معابر کوهستانی داشته و امیدوارم بخش تکمیلی آن به گونه ای مناسب مدیریت شود.

اتصال استان های همدان و کرمانشاه به شبکه ریلی سراسری طی سال گذشته

معاون رئیس جمهوری با یادآوری اتصال استان های همدان و کرمانشاه به شبکه ریلی سراسری طی سال گذشته افزود: امسال نیز استان های آذربایجان غربی و گیلان به این شبکه سراسری وصل می شوند.

به گفته نوبخت به دلیل تقارن ایام اخیر با اربعین حسینی، افتتاح راه آهن ارومیه به بعد از این روزها موکول شده و پس از آن خط ریلی گیلان به بهره برداری می رسد و خانواده های معظم شهدا به میزبانی سازمان برنامه و بودجه عازم مشهد مقدس می شوند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به وعده استاندار گیلان برای درنظر گرفته شدن ساختمانی به عنوان اداره کل راه آهن گیلان و معرفی مدیرکل راه آهن استان طی ماه جاری خاطرنشان کرد: ایستگاه تکمیلی دیگری در داخل شهر رشت در نظر گرفته شده ولی ایستگاه کنونی نیز وسعت زیادی دارد که می تواند پروژه های جنبی با اشتغال زایی زیادی فراهم سازد.

وی اضافه کرد: طرحی مبنی بر استفاده از خودروهای با پلاک منطقه آزاد انزلی برای تردد مردم در این ایستگاه ارائه شد که از آن استقبال کردم ضمن اینکه واگن هایی ویژه (VIP) در نظر گرفته ایم تا مسافران نسبت به استفاده از این مسیر ریلی، رغبت بیشتری داشته باشند.

محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، روز جمعه با همراهی مسئولان استان گیلان از ایستگاه مرکزی در حال احداث راه‌آهن رشت و پروژه‌های عمرانی مسکن مهر شامل تأسیسات زیربنایی و تصفیه‌خانه بازدید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی