English

فرماندار قصرشیرین در پاسخ به موج؛

اربعین امسال فرصت مناسبی برای افزایش حجم صادرات از پرویزخان شده است

مرادعلی تاتار گفت: طی دو روز گذشته تاکنون 2 هزار کامیون حامل کالاهای صادراتی از سایر مرزهای کشور به‌ویژه مرزهای جنوبی کشور به مرز رسمی پرویزخان سرازیر شده است.

اربعین امسال فرصت مناسبی برای افزایش حجم صادرات از پرویزخان شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، فرماندار قصرشیرین بابیان این مطلب که در یک هفته اخیر شاهد افزایش حجم صادرات کالا از مرز رسمی پرویزخان بوده ایم، ابراز داشت: با توجه به آغاز سفرهای اربعین حسینی، کامیون‌های صادراتی مرزهای جنوبی کشورمان، مسیر مناسب تردد صادراتی خود را از مرزی رسمی پرویزخان انتخاب کرده اند.

وی از فعالیت 24 ساعته در مرز پرویزهان برای صادرات کالا خبر داد و افزود: با تدابیر صورت گرفته صادرات کالا از مرز پرویزخان به عراق بدون وقف انجام می‌شود و پیش‌بینی می‌شود با توجه به آغاز سفرهای اربعین از مرزهای شلمچه، چذابه و مهران و به منظور تسهیل در امر صادرات، این روند افزایش در روزهای اتی نیز ادامه داشته باشد.

تاتار از صادرات 226 میلیون و 305 هزار و 419 دلار کالا در سال جاری از مرزهای پرویزخان و خسروی خبر داد و خاطرنشان ساخت: وزن کالاهای صادرشده از ابتدای سال جاری تاکنون چهار میلیون و 921 هزار و 773 تن و عمده کالاهای صادرشده از مرزهای پرویزخان و خسروی به عراق سیمان خاکستری کیک و بیسکویت، کولرآبی، گوجه‌فرنگی و رب گوجه، هندوانه، لبنیات، لوازم ساختمانی و میوه و تره‌بار بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه