English

کردستان مقام سوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی گروه ب کشور را کسب کرد

رقابت های کشتی ازاد قهرمانی جوانان گروه ب کشور در شهر سریش آباد قروه برگزار شد و با کسب مقام سومی تیم کردستان به پایان رسید .

کردستان مقام سوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی گروه ب کشور را کسب کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛پس از دو روز رقابت تنگانگ،کردستان مقام سوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی گروه ب کشور را کسب کرد.

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جوانان گروه ب کشور با حضور استان های حاضر در این گروه صبح روز پنجشنبه 26 مهرماه همزمان با نخستین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش به میزبانی شهر سریش آباد قروه آغاز شد و در شامگاه روز جمعه 27 مهرماه با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد .

بر اساس این گزارش، استان های گیلان، آذربایجان شرقی، کردستان، اصفهان، فارس، ایلام، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین و کرمان استان های حاضر در گروه ب بودند که در اوزان 57، 61، 65، 70، 74، 79، 86، 92 ،97 و 125 کیلوگرم با یکدیگر کشتی گرفتند .

کردستان با 12 کشتی گیر جوان در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد و موفق شد با کسب یک نشان طلا، سه نشان نقره و سه نشان برنز بر سکوی سوم این رقابت ها قرار گیرد .

در نتایج بخش انفرادی این مسابقات، در وزن 57 کیلوگرم سینا طاهرخانی از قزوین، حمید کیوان از ایلام و علیرضا حیدری به نمایندگی از کردستان عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در وزن 61 کیلوگرم رضا انتظاری از کردستان، ابراهیم باباخانی از زنجان و محمد بصیری قزوین در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

همچنین در وزن 65 کیلوگرم  حسین کرمی از قزوین، مجید زارعی از کردستان و علی غلامی به نمایندگی از آذربایجان شرقی توانست عناوین اول تا سوم را کسب کنند.

در نتایج وزن70 کیلوگرم، امیر طاها برغدای از استان کرمان، مبین گراوند از ایلام و محمدرضا عسگرپور به نمایندگی از فارس جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند .

در وزن 74 کیلوگرم، سهیل پرسته ازگیلان، محمدرضا شهباز زاده از آذربایجان شرقی و هادی شرفبیانی کشتی گیر شایسته کردستانی به ترتیب مقام اول تا سوم را از آن خود کردند .

در وزن 79 کیلوگرم این مسابقات، امیررضا طاهرخانی نماینده قزوین، شکور فاتحی از کردستان و سالار زمانی کشتی گیر آذربایجان شرقی توانستند عناوین نخست تا سوم را کسب کنند .

در وزن 86 کیلوگرم نیز، علی شیران از استان اصفهان مقام اول، علی بیگلری از قزوین دوم و  رضا مجیدی مقدم به نمایندگی از کردستان سکوی سوم را به خود اختصاص دادند.

در وزن 92 کیلوگرم این دوره از مسابقات، علیرضا صفویه از قزوین اول شد، حسین رضا حاجیان از کردستان دوم و علیرضا پوراسد کشتی گیر آذربایجان شرقی سوم شد .

همچنین پویا افشار به نمایندگی از گیلان، امیرحسین لایق از آذربایجان شرقی و محمد امین عزیزی زاده از استانایلام موفق شدند عناوین اول تا سوم وزن 97 کیلوگرم را به خود اختصاص دهند .

 در بخش سنگین وزن های این مسابقات یعنی وزن 125 کیلوگرم، ابوالفضل رستم پور از گیلان، محمدرضا داداشی از زنجان و امیرمحمد طاهرخانی نماینده قزوین در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند .

در نتایج بخش تیمی مسابقات کشتی آزاد گروه ب جوانان کشور تیم قزوین عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم های آذربایجان شرقی و کردستان به ترتیب مقام دوم و سوم را بدست آودند.

گفتنی است رقابت های کشتی آزاد جوانان گروه ب کشور از روز 26 مهرماه با حضور کشتی گیران استان های حاضر در این رقابت ها به میزبانی شهر سریش آباد برگزار شد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی