English

سردار محمدرضا نقدی در سفر به خرم‌آباد:

هر کجا که به شاخص‌های انقلاب اسلامی عمل شد پیشرفت کردیم

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به استان لرستان، گفت: بسیج امروز الهام بخش دیگر ملت ها بوده و خط پیروزی آن تا پایان آزادی بشریت از ظلم و ستم ادامه دارد.

هر کجا که به شاخص‌های انقلاب اسلامی عمل شد پیشرفت کردیم

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، سردار محمدرضا نقدی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران خرم‌آباد، گفت: اکنون نیروهای حشدالشعبی در عراق، ارتش مردمی در سوریه، حزب الله در لبنان و انصارالله در یمن، از بسیج جمهوری اسلامی ایران الهام گرفته‌اند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: استکبار جهانی از طرفی می گوید انقلاب ایران تمام شده و از طرفی دیگر می گوید ایران می تواند ظرف 12دقیقه خاورمیانه را بگیرد قطعا حرف دوم شان درست است چراکه ملت ایران امروز در قلب ملت های دنیا و آزادی خواهان است.

با پیروزی انقلاب در ایران، شرایط جهان دگرگون شد

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی وضعیت جهان دگرگون شد، یک جهان تاریک و در منتهی ظلم و جنایت را بیدار کرد و به حرکت درآورد و نخست خودش بندها را پاره کرد و استقلال بدست آورد.

محمدرضا نقدی افزود: انقلاب اسلامی حرکت ملی و اسلامی خودش را شروع کرد، استعدادها شکوفا شد و پیشرفت های بسیاری در پرتوی آزادی و استقلال و حرکت اسلامی بدست آورد.

باید از تجربیات 40 ساله انقلاب عبرت گرفت

وی ادامه داد: ایران اکنون به جایگاه بالاتری از گذشته رسیده و در مسابقه ای که تمامی ملت ها بر پیشرفت داشتند در پرتوی انقلاب پیشی گرفت و این دستاورد بزرگی است و باید از تجربیات 40ساله انقلاب عبرت آموخت.

به شاخص‌های انقلاب عمل شود پیشرفت می‌کنیم

او افزود: چکیده تمامی تجربه های انقلاب به ما می گوید هر کجا که به شاخص‌های انقلاب اسلامی عمل کرده ایم پیشرفت، و هرکجا که از ارش های انقلاب فاصله گرفتیم دچار مشکلات شده ایم.

نقدی تصریح کرد: راه حل در همه امور توجه به ارزش‌های انقلاب است که می تواند اقتصاد شکوفا را برای ایران به ارمغان آورد.

معاون فرهنگی سپاه، گفت: سپاه پاسداران سازمانی است که برای دفاع از انقلاب ایجاد شد و کمک به مردم در مناطق محروم از وظایف ذاتی سپاه نیست اما براساس احساس تکلیف درون هر پاسدار برای کمک مردم را تنها نخواهیم گذاشت و برای رفع محرومیت زدایی تلاش خواهیم کرد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی