English

دبیر اجرایی دومین جشنواره تئاتر روح‌الله خبر داد

مهلت ارسال آثار به جشنواره استانی تئاتر روح‌الله تمدید شد

دبیر اجرایی دومین جشنواره تئاتر روح‌الله از تمدید نهایی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره استانی تئاتر روح‌الله تمدید شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محمدرضا رفیعی اظهار داشت: جشنواره تئاتر روح‌الله شامل سه بخش تئاتر صحنه‌ای، خیابانی و بخش غیررقابتی تئاتر کودک و نوجوان است که پیش‌ازاین، آخرین‌مهلت ارسال آثار در این سه بخش، یکم مهرماه و در نوبتی دیگر، 15 مهر ماه اعلام‌شده بود اما تقاضای بسیار شرکت کنندگان ما را برآن داشت که این تاریخ را تا 30 مهر ماه تمدید کنیم.

وی افزود: با توجه به این‌که جشنواره، یک جشنواره موضوعی است و برای پیدا کردن سوژه آن، حتماً باید تحقیقاتی انجام شود این درخواست برای دومین بار پذیرفته شده اما بعد از این دیگر تمدید نخواهد شد.

رفیعی  درباره برگزاری کارگاه‌های نمایشنامه‌نویسی در حاشیه برگزاری این جشنواره گفت: روز جمعه 20 مهر ماه، از ساعت 9 صبح تا 19، سومین کارگاه از "ایده تا متن" با حضور دکتر نصرالله قادری در نگارستان امام خمینی برپا شد و طی آن، طرح‌هایی که شرکت‌کنندگان در این مدت نوشته بودند و توسط استاد تصحیح شد، در گام نهایی این نوشته ها به نمایشنامه تبدیل می شوند.

دبیر اجرایی دومین جشنواره تئاتر و نمایشنامه‌نویسی روح‌الله گفت: شورای سیاست گذاری جشنواره در نظر دارد از اساتید دیگر نیز برای آموزش نمایشنامه نویسی به علاقمندان دعوت کند و این کارگاه های آموزشی را تدوام ببخشد.

به گزارش ستاد رسانه ای دومین جشنواره نمایشنامه نویسی و تئاتر روح، این جشنواره به همت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) بهمن‌ماه سال 1397 در اصفهان برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی