English

۱۰۰ کیلو تریاک در کرمانشاه کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 100 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

100 کیلو تریاک در کرمانشاه کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سردار منوچهر امان‌اللهی اظهار داشت: این مقدار مواد مخدر تریاک توسط یک باند چهارنفره از استان‌های جنوب شرقی کشور بارگیری شده بود که با تلاش همکاران پلیس 100 کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی بابیان اینکه دو دستگاه خودرو نیز در این راستا توقیف‌شده، افزود: اقدام لازم جهت شناسایی و دستگیری سایر مرتبطان با این باند در حال انجام است.

 امان‌اللهی در ادامه بابیان اینکه اقدامات خوبی در راستای مبارزه با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان انجام‌شده است، افزود: در حوزه کشفیات مواد مخدر امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 29 درصد رشد داشته‌ایم.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از اجرای بالغ‌بر 1500 طرح پاک‌سازی در مناطق آلوده استان خبر داد و گفت: در این طرح‌ها بالغ‌بر سه هزار توزیع‌کننده و خرده‌فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد خوبی داشته است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری مردم و دستگاه‌های مختلف شرایط بهتری در حوزه برخورد با قاچاقچیان و کشف مواد مخدری همچون تریاک را شاهد باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه