English

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان بیان کرد:

پرداخت هشت میلیارد تومان زکات توسط گیلانیان/ بیش از ۲۴ هزار خانوار رشتی تحت حمایت کمیته امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان بیان کرد: هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان زکات توسط گیلانیان در سال گذشته پرداخت شد که زکات جمع‌آوری‌شده در حوزه جهیزیه، درمان، تحصیل، مسکن، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و معیشت ۲۳ هزار و ۴۰۰ مددجوی تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر جامعه هزینه شد.

پرداخت هشت میلیارد تومان زکات توسط گیلانیان/ بیش از ۲۴ هزار خانوار رشتی تحت حمایت کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علیرضا محمدی، مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با تأکید بر اینکه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید باشکوه‌تر از همیشه برگزار شود گفت: دشمنان ایران و اسلام همواره تلاش کرده‌اند تا خدمات چهل‌ساله نظام اسلامی را کم رنگ جلوه دهند و امروز همگان وظیفه‌داریم تا بااطلاع رسانی دقیق و به‌موقع خدمات نقشه دشمنان را نقش بر آب کنیم.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد گیلان قرارگاه خدمت بی‌منت را در استان ایجاد کرده است افزود: تشکیل کمیته روستا و محرومیت‌زدایی برای رسیدگی هر چه‌بهتر و بیشتر به مشکلات مناطق روستایی و محروم یکی از اقدامات این نهاد برای تحقق محرومیت‌زدایی است.

محمدی بابیان اینکه بخش بزرگ کار خدمت‌رسانی به محرومان باید به مردم واگذار شود افزود: واگذاری صندوق صدقات به مردم در چند روستا نشان داد که هر جا به مردم اعتماد کرده‌ایم نتایج مثبتی را شاهد بوده‌ایم و خدمت اثربخش اتفاق افتاده است.

هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان زکات توسط گیلانیان در سال گذشته

مدیرکل کمیته امداد گیلان به پرداخت هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان زکات توسط گیلانیان در سال گذشته خبر داد و گفت: زکات جمع‌آوری‌شده در حوزه جهیزیه، درمان، تحصیل، مسکن، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و معیشت ۲۳ هزار و ۴۰۰ مددجوی تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر جامعه هزینه شد.

وی توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت را به‌عنوان یک سیاست مهم در کاهش جامعه مددجویی عنوان کرد و افزود: همه تلاش امدادگران کمیته امداد این است تا با شناسایی استعدادهای اشتغال‌زایی و ارائه آموزش‌های مهارتی و پرداخت تسهیلات اشتغال به آن‌ها، خانوارها را به استقلال مالی رسانده و از چرخه حمایتی خارج کنیم.

محمدی با تأکید بر اینکه امروز با توجه به شرایط سخت اقتصادی نباید نیازمندی در پشت نوبت حمایت قرار بگیرد گفت: همه افرادی که از بیماری صعب‌العلاج رنج می‌برند و یا در شرایط سخت زندگی قرار دارند باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن از حمایت و خدمات کمیته امداد بهره‌مند شوند.

وی به تبلیغ دشمنان علیه کمیته امداد اشاره کرد و ادامه داد: با همه این تبلیغات، در اجرای طرح‌هایی همچون صدقات، زکات و سایر طرح‌ها با افزایش مشارکت مردمی روبرو شدیم به‌ عنوان‌ مثال امسال در عید سعید قربان ۳۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش درآمد داشتیم.

بیش ۲۴ هزار خانوار در شهرستان رشت تحت حمایت کمیته امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد گیلان همچنین در دیداری جداگانه با فرماندار رشت بر اهمیت خدمت‌رسانی بیشتر به نیازمندان به‌ویژه ساکنان مناطق محروم تأکید کرد و گفت: ببش ۲۴ هزار خانوار در شهرستان رشت تحت حمایت کمیته امداد هستند که ۴۲ هزار نفر را شامل می‌شوند.

شایسته ذکر است مدیرکل کمیته امداد گیلان به همراه معاونین و مدیران ستادی ضمن دیدار با امام‌جمعه بخش خشک بیجار، با مددجویان یکی از دهستان های محروم این بخش دیدار و گفتگو کردند و از نزدیک در جریان برخی از مشکلات آن‌ها قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه