English

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

"جشنواره منطقه ای سینمای جوان" باید در خور شأن فیلمسازان استان برگزار شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در دیدار با مدیر انجمن سینمای جوان استان فارس با تأکید بر اهمیت برگزاری "جشنواره منطقه ای سینمای جوان" به ویژه در استان فرهنگ پرور فارس گفت: باید تلاش کرد تا جشنواره ای در خور شأن فیلمسازان استان و انتظارات موجود برگزار شود.

"جشنواره منطقه ای سینمای جوان" باید در خور شأن فیلمسازان استان برگزار شود

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، صابر سهرابی در دیدار با مدیر انجمن سینمای جوان استان فارس با تأکید بر اهمیت برگزاری "جشنواره منطقه ای سینمای جوان" به ویژه در استان فرهنگ پرور فارس گفت: باید تلاش کرد تا جشنواره ای در خور شأن فیلمسازان استان و انتظارات موجود برگزار شود.

وی اهمیت و توجه به برگزاری "جشنواره منطقه ای سینمای جوان" را یاد آور شد و گفت: با توجه به پتانسیل فیلمسازان هنرمند شهر و استان؛ می بایست جشنواره ای در خور انتظارات فارس برگزار گردد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره به کارخواهد بست.

مدیر انجمن سینمای جوان استان فارس نیز در ادامه این دیدار، با اشاره به اینکه نیمه اول سال ٩٧ یک مقطع بسیار پربار و پر تلاش برای این انجمن بود، اظهار داشت: موفقیت در برگزاری چندین عنوان دوره آموزشی کاربردی مانند عکاسی پایه، عکاسی دیجیتال، فیلمنامه نویسی، تدوین، دوره جامع فیلمسازی و ده ها نشست تخصصی در  حوزه سینما و عکاسی و همچنین تشکیل شورای تولید فیلم و فیلمنامه به صورت مستمر در هر هفته و بررسی بیش از ٣٠ فیلمنامه و فیلم کوتاه، از جمله فعالیت های این انجمن بوده است.

علیرضا توکل افزود: در جشنواره های مختلف؛ در بخش های بهترین فیلم مستند، بهترین صدابرداری، بهترین فیلمبرداری، کاندید جایزه شده ایم و در پی موفقیت اخیر؛ در بخش آموزشی در سال جاری استقبال چشمگیر علاقه مندان به فیلمسازی قابل پیش بینی می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه