English

رئیس پلیس‌راه کرمانشاه خبر داد:

رشد ۸ درصدی حوادث جاده‌ای کرمانشاه/ رانندگان خاطی امسال ۲۲ میلیارد تومان جریمه‌شده‌اند

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت: حوادث جاده‌ای استان کرمانشاه در شش‌ماهه امسال حدود هشت درصد بیشتر شده و پلیس در مقابله با تخلفات جاده‌ای طی مدت یادشده 22 میلیارد تومان رانندگان خاطی را جریمه کرده است.

رشد 8 درصدی حوادث جاده‌ای کرمانشاه/ رانندگان خاطی امسال 22 میلیارد تومان جریمه‌شده‌اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری بابیان این مطلب که 55 درصد تصادفات و حوادث جاده‌ای کرمانشاه در راه‌های فرعی و روستایی رخ می‌دهد، ابراز داشت:حوادث جاده‌ای کرمانشاه در شش‌ماهه نخست سال جاری 1624 مورد تصادف منجر به جرح صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 1500 مورد ثبت‌شده است، رشد حدود هشت‌درصدی داشته است.

وی تصریح کرد: برخورد با رانندگان متخلف در شش‌ماهه امسال نیز 7 درصد رشد داشته به‌طوری‌که بیش از 312 هزار برگ جریمه برای رانندگان متخلف صادرشده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد بیشتر شده است.

رئیس پلیس‌راه کرمانشاه اعلام داشت: تعداد افراد فوت‌شده براثر تصادف درراه‌های استان در شش‌ماهه امسال 186 نفر بوده و 2884 نفر نیز در این مدت در حوادث جاده‌ای استان مجروح شدند .

حوادث جاده ای

حیدری گفت: در شش‌ماهه امسال 5645 دستگاه خودرو متخلف که حرکات مخاطره‌آمیز داشتند و 1065 دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف‌شده که در خودروهای توقیفی پنج درصد رشد و در موتورسیکلت‌ها شش درصد افزایش داشته‌ایم.

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه بابیان اینکه 14 درصد راه‌های استان اصلی و بزرگراهی و مابقی فرعی و روستایی است که استانداردهای لازم را ندارند، تأکید کرد: هم‌اکنون 55 درصد تصادفات  و حوادث جاده‌ای کرمانشاه درراه‌های فرعی و روستایی و 45 درصد آن درراه‌های اصلی رخ می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی