English

توسط سربازان گمنام سپاه صاحب‌الزمان (عج) صورت گرفت ؛

کشف ۸ هزار میلیارد کالای احتکار شده توسط سپاه استان اصفهان

8 هزار میلیارد کالای احتکارشده توسط سپاه استان اصفهان کشف شد.

کشف 8 هزار میلیارد کالای احتکار شده توسط سپاه استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج)، رصدهای دقیق اطلاعاتی سربازان گمنام سپاه صاحب‌الزمان (عج) منجر به کشف بیش از 26 مورد احتکار اقلام اساسی در اصفهان شد.

در راستای سازمان‌دهی بازار و کمک به دستگاه‌های نظارتی، سربازان گمنام سپاه استان اصفهان با رصدهای دقیق اطلاعاتی مقادیر زیادی کالاهای اساسی احتکار شده را کشف کردند.

از جمله این کالاها لوازم‌خانگی می‌توان به یخچال، کولرگازی و آبی، لباسشویی، بخاری، اجاق‌گاز، آبگرمکن، پکیج، لوازم یدکی خودرو شامل لاستیک و تسمه، موتورسیکلت، آهن‌آلات، دارو، مواد خوراکی شامل برنج، آب‌معدنی و روغن، پوشک بچه و ... به ارزش بیش از 8 هزار میلیارد ریال است.

این کشفیات در قالب 26 مورد توسط سربازان گمنام سپاه صاحب‌الزمان (عج) صورت گرفت که پس از دریافت دستور قضایی و با هماهنگی دستگاه‌های مربوط از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت توقیف و مستندات پرونده‌های آن جهت رسیدگی تحویل مقام قضایی شد.

در اطلاعیه سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در رابطه با این کشفیات آمده است: از مردم شریف و شهیدپرور استان تقاضا دارد در صورت مشاهده افراد فرصت‌طلب که در شرایط فعلی جنگ روانی و اقتصادی دشمنان، با احتکار اجناس و اقلام موردنیاز مردم به دنبال سوءاستفاده و سودجویی هستند از طریق شماره تلفن 114 ستاد خبری بسیج اطلاع‌رسانی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی