English

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان:

خسارت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال به راه های گیلان در سیلاب اخیر

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: بیش از 227 میلیارد ریال خسارت به راه ها و ابنیه فنی استان گیلان طی سیل اخیر وارد شد.

خسارت بیش از 227 میلیارد ریال به راه های گیلان در سیلاب اخیر

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد رضا ناز کار مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از وارد آمدن بیش از 227 میلیارد ریال میلیارد ریال خسارت به راه ها و ابنیه فنی استان به دنبال بارشهای اخیر و جاری شدن سیلاب در برخی راه های استان خبر داد.

این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان نمود: بیشترین خسارت به راه ها و ابنیه استان مربوط به شهرستان های  رضوانشهر، تالش، آستارا، ماسال و صومعه سرا  بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در ادامه گفت: بیش از 60 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین راهداری از همان ابتدای بارشها به محورهای مواصلاتی استان بویژه در غرب استان بویژه شهرستانهای آستارا، رضوانشهر،ماسال،صومعه سرا و تالش اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر همه مسیرهای استان باز هستند افزود: با تلاش شبانه روزی و بی وقفه راهداران پرتلاش استان و اجرای عملیات راهداری اضطراری نسبت به رفع انسداد در محورهایی که در پی بارندگی شدید دچار مشکل شده بودند اقدام شد.

شایان ذکر می باشد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با حوزه استحفاظی 1900 کیلومتر راههای اصلی و فرعی و همچنین بالغ بر 9000کیلومتر انواع راههای روستایی، متولی نگهداری راههای استان گیلان می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه