English

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سفر به لرستان:

پاسخ به شبهات مردم وظیفه امروز مدیران کشور است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سفر به لرستان، گفت: دشمن امید مردم را هدف قرار داده و جنگ امروز به مراتب پیچیده تر از جنگ هشت سال دفاع مقدس است.

پاسخ به شبهات مردم وظیفه امروز مدیران کشور است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سفر به لرستان، گفت: پاسخ به شبهات مردم وظیفه امروز مدیران کشور است

وی که در همایش شورای سیاست گذاری و راهبردی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خرم‌آباد سخن می‌گفت، افزود: باید در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کنیم چراکه توطئه دشمنان ایران اسلامی همواره متفاوت بوده و بیش از 300 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان و فضای مجازی تاسیس کرده‌اند تا نسل جوانان ما را تحت تاثیر قرار دهند.

لطفی با اشاره به پاسخ کوبنده صبح امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عاملان حمله تروریستی اهواز، تاکید کرد: امروزه تسلیحات رونمایی نشده‌ای داریم که می توانند شناورهای متحرک دشمن را هم هدف قرار دهد.

مسوولان باید اعتماد عمومی را به جامعه برگردانند

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تصریح کرد: در جامعه کاستی‌هایی وجود دارد که باعث کاهش اعتماد عمومی مردم شده اما با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارائه کارنامه نظام و پاسخ به شبهات مردم می‌توان این کاهش اعتماد را برطرف و اعتماد عمومی را در سطح جامعه گسترش داد.

گفتنی است، همایش شورای سیاست گذاری و راهبردی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ظهر امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه