English

پیام تسلیت رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی

در پی درگذشت سید مصطفی رضازاده مشاور ورزشی سازمان ، قهرمان و سرمربی ارزنده ورزشهای رزمی کشور رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان در این پیام آمده است،؛ ضایعه درگذشت ناگهانی سید مصطفی رضازاده قهرمان نامی، سرمربی و نخستین کاپیتان تیم ملی کیک بوکسینگ ایران و یکی از اخلاق مدارترین ورزشکاران گیلان زمین که منش پهلوانی او زینت بخش سابقه درخشان قهرمانی های ایشان در عرصه های ملی و بین المللی بود، موجبات تألم و تاثر فراوان اینجانب گردید.

سید مصطفی رضازاده به عنوان مشاور ورزشی سازمان منطقه آزاد انزلی یکی از عناصر موثر ورزشی سال های اخیر منطقه آزاد انزلی در راستای حمایت از ورزش قهرمانی کشور بوده ، که ماحصل این همکاری ، میزبانی این منطقه از چندین دوره مسابقات ملی و بین المللی در رشته های مختلف بویژه ورزشهای رزمی و نقش بسزایی در توسعه ورزش قهرمانی و استعداد یابی در سطح منطقه و کشوربوده است.

بی تردید از دست دادن این مربی صاحب سبک، ورزشکار پرافتخار و قهرمان ارزشمند کشورمان که بنیانگذار چندین رشته رزمی در گیلان نیز بوده است، خسارتی جبران ناپذیر به ورزش این مرز و بوم محسوب شده و جامعه ورزشی ایران اسلامی در عزای این مرحوم مغفور به سوگ نشسته است.

اینجانب این مصیبت را به خانواده داغدیده، جامعه ورزشی استان و کشور تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن سفر کرده غفران الهی مسئلت می نمایم و یقین دارم که راه حرفه ای و منش پهلوانی آن نمونه ناب اخلاق نیک ورزشی از سوی شاگردان استاد سید مصطفی رضازاده در اقصی نقاط کشور ادامه خواهد یافت و ورزش کیک بوکسینگ و موی تای و تکواندو کشور، تلاش های دلسوزانه و ماندگار او را از یاد نخواهد برد.

روحش شاد و یادش ماندگار 

رضا مسرور

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی