English

مدیرکل دفتر فنی استانداری گیلان:

فاز دوم مسکن مهر رشت ۷۰ تا ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارند

دومین نشست بررسی موانع و راهکارهای بهبود زیرساخت در فاز دوم مسکن مهر رشت برگزار شد.

فاز دوم مسکن مهر رشت 70 تا 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، در این نشست که با حضور نماینده انبوه سازان و مسئولان ادارات ذیربط برگزار شد، ساحره میرسیدی با بیان اینکه شاخص مسکن از مهم ترین ابزارهای شناخت ویژگی ها و ابعاد توسعه در هر جامعه ای به شمار می آید اظهار داشت: به کمک این شاخص می توان روند تحول و میزان موفقیت و تحقق سیاست های رفاهی را بررسی کرد.

وی به پروژه مسکن مهر و اسکان تعداد بالایی از خانوار در این مجموعه اشاره کرد و افزود: حل مشکلات موجود در این بخش و توجه به زیرساخت های توسعه آن یک ضرورت است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری گیلان تصریح کرد: فاز دوم مسکن مهر رشت که توسط انبوه سازان احداث شده شامل 2840 واحد مسکونی است که 70 تا 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

میرسیدی تامین خدمات زیربنایی را مورد تاکید قرار داد و خواستار هدفمندی بیشتر در ارائه راهکارهای عملی برای تسریع و بهبود زیرساخت های تاسیساتی راه، آب و فاضلاب، برق و تلفن و نیز اتصال انشعاب های آن شد.

مدیر کل دفتر فنی استانداری گیلان به پروژه مسکن مهر و اسکان تعداد بالایی از خانوار در این مجموعه ها اشاره کرد و افزود: حل مشکلات موجود در این بخش و توجه به زیرساخت های توسعه آن یک ضرورت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه