English

با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان؛

مشکلی در تامین مایحتاج عمومی مردم هرمزگان وجود ندارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: با برنامه ریزی های صورت پذیرفته مشکلی در تامین مایحتاج عمومی مردم استان وجود ندارد و اقلام مورد نیاز به خوبی تامین و ذخیره سازی شده است.

مشکلی در تامین مایحتاج عمومی مردم هرمزگان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «ایرج حیدری» در نشست کارگروه تنظیم بازار استان هرمزگان با اشاره به اهمیت بازدید های میدانی از وضعیت بازار، عنوان کرد: اعضای کارگروه تنظیم بازار استان با یک برنامه ریزی مناسب شخصاً به صورت دوره ای با حضور در بازار  از نزدیک جریان آخرین قیمت کالاها قرار بگیرند و بر این مهم نظارت کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه بخش مهمی از مایحتاج  عمومی مردم از فروشگاه های بزرگ تامین می‌شود نظارت بر عملکرد این فروشگاه ها در عرضه مناسب کالا ها در سطح استان جدی گرفته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت تامین به موقع گوشت مورد نیاز مردم استان، خاطرنشان کرد: استان در زمینه گوشت مرغ با مشکلی  ندارد و در زمینه گوشت قرمز نیاز است با برنامه ریزی مناسب و عرضه گسترده تر قیمت این ماده پروتئینی به قیمت تعادلی نزدیک شود.

وی افزود: در این زمینه جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت پشتیبانی امور دام، دامپزشکی و اتحادیه ها امور دام و کشتار گاه ها با برنامه ریزی مناسب نسبت به عرضه گسترده گوشت قرمز اقدام و موانع پیش رو را مرتفع سازند.

حیدری خاطرنشان کرد: در زمینه گوشت قرمز یک ساز و کار مشخصی تعیین شود تا این محصول به دست مصرف کننده واقعی در جامعه برسد و خانواده ها در تامین  این محصول دغدغه ای نداشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته مشکلی در تامین کالا های اساسی مردم استان وجود ندارد و این کالا ها به میزان مورد نیاز، در استان تامین و دخیره سازی شده است.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر فرایند توزیع کالا ها خاطرنشان کرد: فرآیند نظارت باید از مبدا تولید کالا ها صورت پذیرد تا از سوء استفاده های احتمالی در این رابطه جلوگیری به عمل آید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: اطلاع رسانی در خصوص قیمت کالاها موضوع مهم دیگری است که باید در دستور کار قرار گیرد تا از هرگونه سوء استفاده  در این زمینه جلوگیری شود.

حیدری با اشاره به آغاز سال تحصیلی، اظهار کرد: موضوع نظارت بر قیمت نوشت افزار  در بازار در دستور کار دستگاه های نظارتی قرار گیرد تا خانواده ها  در تامین نوشت افزار مورد نیاز خود با مشکلی روبرو نشوند.

وی خاطرنشان کرد: تامین نیازهای مدارس شبانه روزی استان موضوع مهم  دیگری است که باید از سوی دستگاه‌های متولی در دستور کار قرار گیرد تا فرایند آموزش دانش اموزان استان در این مدارس با مشکلی مواجه نشود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه