English

شهردار سنندج :

جامعه ای که بر علم ودانش استوارباشد جامعه ای پویا وموفق است

طی مراسمی و با حضور جمعی از مسولان شهرستان سنندج زنگ سبز در دبستان راضیه واقع در شهر ک بعثت نواخته شد.

جامعه ای که بر علم ودانش استوارباشد جامعه ای پویا وموفق است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حشمت الله صیدی در مراسم نواختن زنگ سبز گفت:جامعه ای که بر علم ودانش استوارباشد جامعه ای پویا وموفق است.

سازمان سیما ، منظر وفضای سبز شهری شهرداری سنندج با هدف آشنایی دانش آموازان با هدف  اهمیت  ونگهداری از فضای های سبز  شهری طی مراسمی اقدام به برگزاری نواختن زنگ سبز و همچنین کاشت نهال در دبستان راضیه واقع در شهرک بعثت نمود.

این مراسم با حضور فرماندار ،شهردار، اعضای شورای شهر ،مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو سنندج و همچنین جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد.

 شهردار سنندج درابتداضمن محکوم نمودن حادثه تروریستی شهر اهواز به خانواده شهدای این جنایت هولناک تسلیت گفت و عنوان کرد : دشمنان ایران اسلامی بدانند که با اعمال حملات کورکورانه نمی توانند مردم ما را از پایبندی به نظام مایوس کنند.

 حشمت الله صیدی بیان کرد : فرا رسیدن آغاز تحصیلی و بهار علم ودانش همواره یکی از رویداهای جذاب برای دانش آموزان و معلمان است وحال وهوای خاصی هم به شهر بخشیده است.

وی افزود : امسال خوشبختانه با برنامه ریزی صورت گرفته توانستیم فضای سطح شهر بویژه معابر و محوطه مدارس را برای آغاز سال تحصیلی جدید مهیا کنیم.

 صیدی تصریح کرد: جامعه ای که بر علم ودانش استوارباشد جامعه ای پویا وموفق است.

وی به اهمیت و نگهداری از فضای سبز هم اشاره نمود و عنوان کرد : شهروندان می تواند در سر سبزی محیط زندگی و حتی سطح شهر شهرداری را یاری کنند.

شهردار سنندج ابراز امیدواری نمود : با همکاری و تعامل با تمامی دستگاهها  همچین شما دانش آموزان بتوانیم در راستای حفظ و صیانت از محیط زیست و فضای های سبز شهری گام های اساسی را برداریم.

در این مراسم علاوه بر نواختن زنگ سبز و اهداء بسته های آموزشی به دانش آموزان بصورت نمادین چندین نهال در محوطه این دبستان کاشته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی