English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد

کشف ۲۲ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ازکشف 22 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان خبر داد.

کشف 22 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ حسن یاردوستی گفت: با اجرای طرح پیشگیری از سرقت توسط ماموران فرمانده انتظامی شهرستان 22دستگاه وسیله نقلیه مسروقه کشف و به مالباختگان بازگردانده شد.

وی افزود: این طرح با موضوع امنیت محله محور و با هدف دستگیری محکومان غایب و فراری و سارقان و همچنین کشف وسایل نقلیه مسروقه از ساعات اولیه بامداد روز گذشته اجرا شد.

این مقام انتظامی ادامه داد:در اجرای این طرح کلیه گشت های محسوس و نامحسوس در قالب چندین اکیپ عملیاتی آماده عملیات شده و خوشبختانه در ساعات اولیه طرح به موفقیت های خوبی دست پیدا کردیم.

وی افزود:در این طرح تعدادی از سارقان سابقه دار که اکثرآنها معتاد هستند دستگیر شدند وتعداد 22 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه که 17 دستگاه خودرو و 5دستگاه موتورسیکلت بود کشف و با دستور مقام قضایی در حال استرداد به مالباخته گان هستند.

سرهنگ حسن یاردوستی در ادامه با اشاره به دستگیری سارقان گفت: در این گروه متاسفانه افراد کم سن وسال مشاهده می گردند که لازم است والدین بیشتر از قبل در نگاه تربیتی و نظارتی دقت نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان بیان کرد: همه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شده و با اجرای این طرح ضریب امنیت محله های اصفهان ارتقاء یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه