English

مدیر عملیات پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس مطرح کرد؛

جلوی خام فروشی ذخایر کشور با تکمیل ظرفیت نهایی پالایشگاه ستاره خلیج فارس گرفته می شود

مدیر عملیات پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس ظرفیت نهایی این واحد را 120 هزار بشکه در روز عنوان کرد و گفت: از آن جایی که خوراک پالایشگاه، از میدان مشترک گازی پارس جنوبی تامین می شود تمام تلاش خود را برای جلوگیری از خام فروشی ذخایر کشور به خرج خواهیم داد.

جلوی خام فروشی ذخایر کشور با تکمیل ظرفیت نهایی پالایشگاه ستاره خلیج فارس گرفته می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سروش ذیگلری در تشریح اقدامات انجام شده در فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفت: واحد تقطیر فاز سوم تکمیل و راه اندازی شده و با ظرفیت نهایی در مدار قرار گرفته است.

ذیگلری ظرفیت نهایی این واحد را 120 هزار بشکه در روز عنوان کرد و گفت: از آن جایی که خوراک پالایشگاه، از میدان مشترک گازی پارس جنوبی تامین می شود تمام تلاش خود را برای جلوگیری از خام فروشی ذخایر کشور به خرج خواهیم داد.

وی ادامه داد: واحدهای شیرین‌سازی نفتا و واحدهای بنزین سازی نیز در مراحل پایانی ساختمان و نصب قرار دارد که واحد شیرین سازی نفتا در روندی سریع و با اقدامات شبانه‌روزی در حال پیشرفت است و در پاییز امسال راه اندازی می‌شود، در ضمن واحد بنزین سازی نیز تا پایان سال جاری تکمیل و به مدار تولید وارد خواهد شد.

مدیر عملیات پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس در پایان بیان داشت: با تکمیل فعالیت های فاز سوم، ظرفیت تولید بنزین در پالایشگاه ستاره خلیج فارس به 40 میلیون لیتر در روز خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه