English

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان اعلام کرد؛

کشف انبار آرد ، برنج و روغن نباتی احتکار شده در سنندج

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان از کشف انبار آرد تاریخ‌ مصرف‌گذشته، جوز هندی قاچاق ، برنج و روغن‌نباتی احتکارشده در سنندج خبر داد.

کشف انبار آرد ، برنج و روغن نباتی احتکار شده در سنندج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛سیدنجیم حسینی، از کشف انبار احتکار شده در  شهرستان سنندج خبر داد و اظهار داشت: در بازرسی از یکی از انبارهای سطح شهر سنندج دو هزار و 610 کیسه آرد تاریخ مصرف گذشته و فاقد مصرف و 80 کیلوگرم جوز هندی قاچاق احتکار شده کشف شد.

وی گفت: همچنین از یکی از انبارهای دیگر سطح شهر سنندج 622 حلب روغن نباتی 18 کیلوگرمی و 160 کیسه برنج احتکار شده کشف شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان تصریح کرد: دو هزار و 610 کیسه آرد غیربهداشتی معدوم و برای 80 کیلوگرم جوز هندی قاچاق نیز 11 میلیون تومان جریمه در نظر گرفته شد و پرداخت هم شد.

حسینی بیان کرد: از سال 95 در راستای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تمام انبارها و شرکت‌ها خصوصی و دولتی موظف شده‌اند که انبارهای خود را در سامانه انبارها ثبت کنند.

وی افزود: از سال 95 تاکنون سه هزار و 600 انبار در استان کردستان در این سامانه ثبت شده‌ است و مالکان انبارها ماهیانه موظف هستند که در راستای قوانین نظام صنفی، میزان موجودی کالاهای خود را به سازمان صنعت و معدن اعلام کنند.

وی اظهار کرد: اگر افراد کالاهای موجود در انبار خود را به سازمان صنعت و معدن اعلام کرده باشند، کالاهایشان تخلف محسوب نمی‌شود اما اگر خلاف این عمل کنند و انبارهای خود را ثبت نکرده باشند، کالاهای انبار آنان به‌عنوان احتکار محسوب می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان خاطر نشان کرد: از اول شهریورماه امسال در راستای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کالاهایی که از انبار مبداء خارج و بارنامه می‌شود، از طریق سیستم به‌صورت اتوماتیک کسر شده و به انبار مقصد وارد می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی