English

استاندار فارس در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح تأکید کرد:

امنیت کشور را آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح؛ تضمین کرده است

استاندار فارس در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح تأکید کرد: آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، تضمین کننده امنیت و آرامش حاکم بر کشور در این منطقه پرآشوب است.

امنیت کشور را آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح؛ تضمین کرده است

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، اسماعیل تبادار همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در مراسم رژه نیروهای مسلح در شیراز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس تأکید کرد: آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، تضمین کننده امنیت کشور و آرامش حاکم بر آن در این منطقه پرآشوب است.

وی افزود: در مقطعی که انقلاب اسلامی مانند یک نهال نوپا حیات خود را آغاز کرد بسیاری خواستند تا به هر شکل ممکن جلو رشد آن را بگیرند.

استاندار فارس در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح

نماینده عالی دولت در استان فارس ادامه داد: علت این دشمنی متفاوت بودن قرائت و پیام جمهوری اسلامی با قرائت دنیای استکبار بود، در مقطعی که کشورها باید یا در جبهه غرب و یا در جبهه شرق قرار می گرفتند؛ جمهوری اسلامی، شعار نه شرقی نه غربی و شعار استقلال و آزادی سر داد.

استاندار فارس اظهار داشت: دشمنان انقلاب وقتی که منافع خود را در خطر دیدند برای دفاع از منافعشان دور هم جمع شدند تا جلو گسترش و فراگیر شدن این قرائت جدید را بگیرند اما ملت ایران اعم از زن و مرد و پیر و جوان با توکل بر خدا و تحت فرمان و رهبری امام راحل با الگو پذیری از مکتب امام حسین(ع) در مقابل دشمنان ایستادند.

تبادار افزود: امروز نیز دشمن یک جنگ روانی و مسائل و مشکلات بزرگ و فراگیری را برای ملت ایران تدارک دیده اما همانگونه که در جنگ هشت ساله، پاسخ توطئه های خود را دریافت کرده؛ امروز نیز مردم ما تحت رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و وحدت و هماهنگی همه گروه ها و سلایق، از این آزمون بزرگ، سربلند بیرون خواهند آمد و کشور این گردنه سخت را نیز پشت سر خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله با ایثار و از جان گذشتگی، زمینه ساز امنیت امروز کشور شدند تا امروز ما در سایه این امنیت و آرامش که توسط نیروهای مسلح کشورمان تقویت شده و تداوم یافته؛ بتوانیم در زمینه رفع مشکلات مردم گام برداریم و تلاش کنیم.

استاندار فارس، امنیت برجسته جمهوری اسلامی در این منطقه پرغوغا را ثمره دلاورمردی های سربازان، افسران و فرماندهان نیروهای مسلح در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج دانست و با تقدیر از رشادت های نیروهای مسلح در حفاظت از مرزهای کشور، یادآور شد: شهدای عزیز در اقصا نقاط مرزها، جان خویش را نثار کردند تا امنیت در این مرز و بوم حاکم باشد.

تبادار اظهارکرد: امیدوارم روز به روز بر عظمت و اقتدار کشور با عنایت خداوند و رهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و ایثارگری های بسیار برجسته نیروهای مسلح افزوده شود و آرامش و امنیت کشور به عنوان بزرگترین دستاورد تاریخی ما پا برجاتر از گذشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه