English

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه:

مشکل آب‌گرفتگی محلات کرمانشاه حل می‌شود/لایروبی آب‌شوران کرمانشاه شروع شد

امیر رحیمی با تأکید بر لایروبی جوی‌های آب سطح شهر در آینده نزدیک، گفت: هم‌زمان با لایروبی آب‌شوران، رودخانه‌ها و جوی‌ها، رفع مشکل در نقاطی که سال‌های گذشته آب‌گرفتگی داشتند نیز در حال انجام و دستور کار است.

مشکل آب‌گرفتگی محلات کرمانشاه حل می‌شود/لایروبی آب‌شوران کرمانشاه شروع شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون خدمات شهری کرمانشاه با اعلام خبر رفع مشکل آب‌گرفتگی محلات استان و لایروبی آب‌شوران، ابراز داشت: در سال‌های گذشته نزدیک به 70 محل که دارای مشکل آب‌گرفتگی در فصل بارندگی بودند شناسایی‌شده است و هرسال حدود 30 یا 40 مورد از این نقاط را اصلاح می‌کنیم و امسال نیز کار اصلاح این نقاط آغازشده است.

رحیمی تصریح کرد: اکنون لایروبی آب‌شوران از سراب قنبر به‌طرف پل چوبی و میدان آزادگان به سمت پشت پارک لاله با یک دستگاه بولدوزر، یک دستگاه بیل مکانیکی ومینی لودرو لودر و شش دستگاه کمپرسی در حال انجام است تا هنگام بارندگی شاهد طغیان آب این رودخانه نباشیم.

وی بابیان این مطلب که با لوله‌گذاری، کانال‌کشی و جدول‌گذاری مناطق شناسایی‌شده، در زمان بارندگی، آب‌های سطحی توسط این کانال‌ها به آب‌شوران و قره‌سو هدایت می‌شود، خاطرنشان ساخت: نیروهای خدمات شهری کرمانشاه، در همه نقاط فعال هستند و کار می‌کنند و در تمامی مناطق هشتگانه کار با سرعت پیش می‌رود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه افزود: علاوه بر لایروبی آب‌شوران، مناطق دو، هفت، شش و پنج عمده مناطقی هستند که در سال‌های گذشته هنگام بارندگی با مشکل آب‌گرفتگی مواجه بودند و اکنون در اولویت کار قرار دارند و در کنار ان طرح بلندمدت ساماندهی آب‌های سطحی شهر کرمانشاه نیز در دست مطالعه است و مطالعه فاز یک و دو آن انجام‌شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه