English

معاون سیاسی استاندار البرز:

دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزشهای دوران دفاع مقدس است

معاون سیاسی استان البرز با اشاره به اینکه امروز دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزشهای دوران دفاع مقدس است، تأکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز نهادینه شود.

دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزشهای دوران دفاع مقدس است

عزیز الله شهبازی امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس یکی از پرافتخاترین دوران تاریخ در کشور است که باید حفظ و نهادینه شود.

وی ادامه داد: هم اکنون دشمن برای کمرنگ جلوه دادن دوران هشت سال دفاع مقدس برنامه ریزی های بسیاری را کرده و در نظر دارد تا نسل امروز را نسبت به این دوران بدبین کند.

معاون سیاسی استاندار البرز با اشاره به اینکه اگر امروز کشور به مرحله ای از پیشرفت و توسعه رسیده است و می تواند با بسیاری از کشورهای پیشرفته رقابت کند حاصل جانفشانی های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: نوجوانان و جوانان در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم داشتی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و اجازه ندادند که ذره ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

شهبازی بیان داشت: در این راستا امروز ما وظیفه داریم تا بیش از گذشته فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل امروز نهادینه کرده و با مأنوس کردن نوجوانان و جوانان با این فرهنگ راه شهدا را ادامه دهیم.

وی گفت: اقتدار رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس مثال زدنی است چرا که آنان تنها با تکیه بر ایمان و داشته های خود به نبرد با دشمن پرداختند و در آخر نیز پیروز میدان بودند.

معاون سیاسی استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه با گذشت سالها از دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس نباید اجازه دهیم که فرهنگ و دستاوردهای دفاع فراموش شود، افزود: در این زمینه ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز باید یکی از مهمترین برنامه ها و اقدامات فرهنگی ما باشد.

شهبازی با اشاره به برپایی کاروانهای راهیان نور اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی در این زمینه برگزاری کاروانهای راهیان نور است و با تمهیدات اندیشیده شده نوجوانان و جوانان استقبال بسیار خوبی را در این زمینه داشته اند.

وی گفت: جوانان و نوجوانان در دوران هشت سال دفاع مقدس با شجاعت و دلاورمردی توانستند در بسیاری از عملیاتها دشمن را شکست دهند و آنان را به انزوا کشاندند.

معاون سیاسی استاندار البرز بیان داشت: امروز دشمن به دنبال تضعیف ما بوده لذا با تحریم و تهدید در نظر دارد تا اقتدار ما را از بین ببرد تا بتواند به اهداف خود برسد که در این زمینه نیز باید هوشیارانه عمل کرده واین توطئه دشمنان را نیز از بین ببریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی