English

ترابری مسافران دریایی در بنادر قشم از ۵.۵ میلیون نفر سفر گذشت/ افزایش ۴۸ درصدی صادرات غیرنفتی

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم از تخلیه و بارگیری بیش از 2.6 میلیون تن انواع کالا و ترابری بیش از 5.5 میلیون نفر سفر در بنادر این جزیره طی پنج ماه نخست سال جاری خبر داد.

ترابری مسافران دریایی در بنادر قشم از 5.5 میلیون نفر سفر گذشت/ افزایش 48 درصدی صادرات غیرنفتی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «علی اشتری» ضمن تشریح آمار عملکرد بنادر قشم طی دوره زمانی پنج ماه نخست سال 97، اظهار داشت: طی این مدت، دو میلیون و 642 هزار و 646 تن انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی تخلیه و بارگیری شد.

وی افزود: از این رقم، دو میلیون و 600 هزار و 366 تن مربوط به کالاهای غیر نفتی و 42 هزار و 280تن به فرآورده های نفتی اختصاص دارد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم از صادرات و واردات 133 هزار و 273 تن کالای غیر نفتی در بنادر این جزیره سخن به میان آورد و گفت: از آغاز سال جاری تا ابتدای شهریورماه جاری، 76 هزار و 174 تن کالای صادراتی و 57هزار و 99 تن محموله وارداتی جابجا شد.

اشتری حجم عملیات کابوتاژ (حمل و نقل ساحلی) کالاهای غیر نفتی را نیز بالغ بر دومیلیون و443هزار و 907تن اعلام کرد.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به کارنامه فعالیت های مسافری در جزیره قشم گفت: طی پنج ماه اخیر، ترابری پنج میلیون و 580 هزار نفر سفر در بنادر مسافری قشم به ثبت رسید.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم در پایان گفت: طی این مدت، سه هزار و 380 TEU کانتینر در بنادر بهمن و کاوه تخلیه و بارگیری شد که در همسنجی با سال گذشته، 14 درصد افزایش داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی