English

پرویز فتاح در شورای اداری لرستان:

وحدت مردم و مسوولین لرستان را به رهبری انتقال خواهیم داد/۱۴ درصد به دریافتی مددجویان کشور افزوده شده است

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در لرستان صدای واحد شنیده ایم و این وحدت استان را به رهبری انتقال خواهیم داد.

وحدت مردم و مسوولین لرستان را به رهبری انتقال خواهیم داد/14 درصد به دریافتی مددجویان کشور افزوده شده است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، پرویز فتاح امروز چهارشنبه در شورای اداری لرستان که در سالن آمفی تئاتر استانداری برگزار شد، گفت: وحدت رویه ای که در سطح ملی ایجاد شده باید ادامه یابد و ما که تابع ولی‌ امر مسلمین هستیم باید بدانیم که پیروزی با ما است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)، افزود: ظلم است که سکه و دلار را می فروشیم و پس از آن عزا می گیریم در حالیکه برخی برای 30 تا 50 میلیون ریال در زندان هستند زندان ها باید از متخلفان سکه و ارز پر شود که رییس جمهور و دولت برای برخورد با آنان به میدان آمده اند.

وی تصریح کرد: باب برخورد با متخلفان در کشور گشوده شده و دولت پیش قدم است و در سطح ملی بین مجلس و دولت همگرایی است و ما دوگانگی نمی بینیم.

فتاح، گفت: دشمنان رفتنی هستند و پرچم نظام اسلامی بالا است اما چرا مسوولین به این یقین نرسیده اند، باید خاک پای مردم شویم، چرا که مردم نجابت، وفاداری و ایمان دارند و همواره همراه با نظام بوده اند.

رییس کمیته امداد کشور اضافه کرد: راهپیمایی ها هر سال شلوغتر می شود، کمپین نه به کمیته امداد راه انداختن که به غزه کمک می کنیم اما شرعا و عرفا باید بگویم اینطور چیزی نبود.

وی ادامه داد: وحدت رویه ای که در سطح ملی ایجاد شده باید ادامه یابد و ما که تابع ولی امر مسلمین هستیم نباید متزلزل شویم، پیروز خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی در اوج پیروزی است افزود: اگر تحریم دشمن 100 درصد شکست نخورده بود چرا ترامپ هر روز به روحانی پیام می دهد که بیا مذاکره کنیم، درخواست مذاکره از ضعف است.

وی با تاکید براینکه اکنون وقت تسویه حساب سیاسی نیست گفت: دشمن جنگ اقتصادی راه انداخته و اگر از دولت دلگیر هستید صبر انقلابی باید داشته باشید چراکه دولت وسط میدان است بگذاریم کارش را بکند اگر دولت موفق نباشد همه باخته ایم.

صدای وحدت مردم و مسوولین لرستان را به رهبری انتقال خواهیم داد

فتاح بیان کرد: در لرستان صدای واحد شنیده ایم و این وحدت استان را به رهبری انتقال خواهیم داد.

وی با بیان اینکه افکار مدیریتی و آرای مختلف در گذشته به لرستان ضربه زده است بیان کرد: مردم امسال در این شرایط نمره 20 گرفته اند و اکنون درآمد دولت بهتر شده و تخصیص ها بهتر خواهد شد و دولت به حقوق کارمندان توجه هم دارد در مجموع شرایط بهبود خواهد یافت.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تمام مددجویان و پشت نوبتی های امداد می‌توانند وارد حلقه حمایت ما شوند، مجلس این شرایط را فراهم کرده که در این خصوص 130 هزار خانواده در این سه ماهه وارد حلقه حمایت امداد شدند.

14 درصد به دریافتی مددجویان کشور اضافه شده است

فتاح بیان کرد: 14 درصد به دریافتی مددجویان کشور اضافه شده و مهر امسال 300 هزار نفر تحت پوشش قرار می گیرند و منابع وام اشتغال آنان نیز  2 برابر شده است.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی 14هزار میلیارد ریال اعتبار برای تسهیلات تا سقف 200میلیون ریالی در نظر گرفته است که درخواست داده‌ایم این مبلغ افزایش یابد.

200 میلیارد ریال تسهیلات ضروری به لرستان اختصاص یافته است

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه لرستان 200میلیارد ریال تقاضای وام ضروری کرده است گفت: 160میلیارد ریال آن پرداخت و باقی آن پس از سفر تامین می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه