English

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور؛

کمیته امداد ۵۰ هزار واحد مسکن مهر را امسال تحویل می‌دهد/کمیته امداد جای بداخلاقی و بی احترامی به افراد نیست

پرویز فتاح با اشاره به اینکه امسال 50 هزار واحد مسکن مهر کمیته امداد تحویل می دهد، گفت: کمیته امداد جای بداخلاقی و بی احترامی به افراد نیست.

کمیته امداد 50 هزار واحد مسکن مهر را امسال تحویل می‌دهد/کمیته امداد جای بداخلاقی و بی احترامی به افراد نیست

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور در بابل با بیان اینکه امسال کمیته امداد امام خمینی 50  هزار واحد مسکن مهر را تحویل می‌دهد، افزود: اختیار تقسیم بودجه را از مرکز به استان دادیم تا براساس نیاز منطقه توزیع شود و تنها باید لیست کمک، به سازمان ارسال شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور از تقویت کمک‌های موردی در بودجه به بابل خبر داد و خاطرنشان کرد: در حوزه اشتغال سال گذشته 100 درصد جذب بودجه داشتیم و امسال نیز میزان آن دو برابر می‌شود که امیدواریم شهرستان‌ها قادر به جذب باشند.

فتاح ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده پرداخت وام اشتغال به مددجویان را تک‌ضامنی کردیم، وام توسعه روستایی ما نیز 50 میلیون تومانی است.

  رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی جای بداخلاقی و بی‌احترامی به افراد نیست، گفت: اجر ما در صبوری و اخلاق نیکوست باید مواظب رفتار خود در برخورد با مددجویان باشیم.

فتاح با اشاره به اتفاقات خوبی که در این دولت در حوزه کمیته امداد امام خمینی  ایجاد شد، اظهار کرد: در سال گذشته میزان مستمری مددجویان چند برابر شد و امسال نیز 14 درصد افزایش یافت، تا آخر مهرماه امسال همه پشت نوبتی‌های کمیته امداد جذب می‌شوند و دیگر پشت نوبتی نخواهیم داشت.

وی از پرداخت وام ضروری به تمام مددجویان کشور تا پایان مهر ماه امسال خبر داد و اضافه کرد: پرداخت جهیزیه به مددجویان به روز است لذا به تمام کسانی که در صف انتظار دریافت جهیزیه هستند به‌زودی پرداخت می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: در کل کشور 320 هزار دانش‌آموز زیرپوشش داریم که تا 20 شهریور پکیج دانش‌آموزی به تمام دانش‌آموزان تحت پوشش کشور پرداخت می‌شود.

این مسوول با اشاره به اینکه در کمیته امداد امام خمینی مخالف توسعه اداری هستیم، تصریح کرد: ایثارگری یعنی به خود سخت بگیریم تا مددجویان ما در آسایش باشند، اگر این روند در کشور الگو شود جلوی بسیاری از هزینه‌های اضافی گرفته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ملک کمیته امداد امام خمینی را فروختیم و پول آن را در قالب وام کارگشایی به مستمندان این دادیم، این یعنی هزینه را کاهش دادیم تا رفاه افراد زیرپوشش را بالاتر ببریم.

پرویز فتاح با اشاره به اینکه شرایط سخت اقتصادی سبب شده که مراجعات مردمی به کمیته امداد امام خمینی بیشتر شود، یادآور شد: برای پوشش این افراد باید تمرکز به درآمد و هزینه‌ها بیشتر شود و برای موفقیت باید درآمد مردمی را افزایش داده، ارتباط با خیران و حامیان را بیشتر و با اعتمادسازی به مردم نزدیک‌تر شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی