English

در پی رفع موانع انجام شد؛

آغاز به کار مجدد پروژه ی راهسازی محور گهکم-فورگ

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان از رفع مشکل پروژه راهسازی محور گهکم فورگ در روستای طارم و آغاز مجدد اجرای این طرح خبر داد.

آغاز به کار مجدد پروژه ی راهسازی محور گهکم-فورگ

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «علی سالاری» عنوان کرد: مشکل سکنه روستای طارم با اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان در بازدیدی که با حضور معاون اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شد، رفع و اجرای پروژه راهسازی محور گهکم فورگ که از وسط روستای طارم می گذشت، مجددا توسط کارفرما آغاز شد.

وی ادامه داد: در بازدید از محل این پروژه، کارفرما طبق تعهدات مندرج در صورتجلسه ملزم به رعایت و اجرای طرح گردید و همچنین خواسته اهالی مبنی بر اجرای رمپ ورودی و خروجی اجرای کنار گذر و اجرای آسفالت برخی از معابر روستایی مذکور نیز از تعهدات کارفرماست که به صورت همزمان با پروژه راهسازی اجرا می شود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان افزود: امروز جاده ها در حمل و نقل تاثیر بسیاری دارند و روز به روز بر اهمیت جاده ها افزوده می‌ شود به طوری درحال حاضر ۹۰ درصد از کل حمل و نقل کشور از طریق جاده ها انجام می شود.

سالاری تصریح کرد: جاده ها و راه سالم از نعمت های بسیار مهم برای رونق روستاها به شمار می روند که در تامین امنیت و حمل و نقل روستایی تاثیر بسزایی دارند و راه مناسب یکی از عوامل مهم در کاهش مرگ و میر بر اثر تصادفات است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه