English

فرمانده انتظامی بروجرد:

باند تهیه و توزیع اسلحه در بروجرد متلاشی شد

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: یک باند تهیه و توزیع سلاح در بروجرد متلاشی و 20 قبضه سلاح شکاری غیر مجازکشف و ضبط شد.

باند تهیه و توزیع اسلحه در بروجرد متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، سرهنگ مهدی پورغلامحسین روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، یک باند تهیه و توزیع سلاح در بروجرد متلاشی و 20 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی بروجرد؛ تصریح کرد: همچنین تعداد 4 دستگاه موتورسیکلت، یک خودرو، 3 دوچرخه مسروقه و یک وانت قطعات خودرو کشف و ضبط و در این رابطه، یک نفر نیز دستگیر شد.

وی اظهار داشت: در همین رابطه و در راستای مبارزه با قاچاق کالا 124 حلقه لاستیک احتکار شده به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال نیز توسط عوامل پلیس شهرستان، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی بروجرد افزود: این در حالی است که عوامل فرماندهی انتظامی بروجرد، تعداد 33دستگاه یخچال فریزر، 25 تلویزیون، 57 اجاق گاز، چهارجاروبرقی، 99 آبگرمکن و12 دستگاه ماشین لباس شویی به ارزش 4 میلیارد ریال کشف و ضبط کردند.

سرهنگ پورغلامحسین اضافه کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی 143 گرم مواد مخدر، 6کیلو 100 شربت متادن، یک هزارو 300 عدد قرص ترامادول، یکهزارو 750 عدد قرص متادن و دو هزار و 940 عدد انواع داروی غیر مجاز کشف و ضبط شد.

11 خرده فروش مواد مخدر در بروجرد دستگیر شدند

وی ادامه داد: همچنین در اجرای این طرح 300 لیتر مشروبات الکلی از یک قاچاقچی کشف و 11 نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه