English

روز سه شنبه ۲۰ شهریورماه ۱۳۹۷ صورت می گیرد؛

حضور رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی در پارک علم و فناوری گیلان

در راستای بهره‌مندی بیشتر از صندوق نوآوری و شکوفایی روز سه شنبه ۲۰ شهریورماه ۱۳۹۷ رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی در استان گیلان به میزبانی پارک علم و فناوری گیلان حضور خواهند داشت.

حضور رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی در پارک علم و فناوری گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، در پی هماهنگی و پیگیری‌های انجام گرفته توسط جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شریف رشت در مجلس شورای اسلامی و در راستای بهره‌مندی بیشتر از صندوق نوآوری و شکوفایی، روز سه شنبه ۲۰ شهریورماه ۱۳۹۷  بهزاد سلطانی رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی در استان گیلان به همراه هیاتی از این صندوق، به میزبانی پارک علم و فناوری گیلان در استان گیلان حضور خواهند داشت.

امکان بهره‌مندی بیشتر از صندوق نوآوری و شکوفایی برای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان گیلان و بررسی امکان احداث برج فناوری در طرح جامع پارک علم و فناوری گیلان از اهداف این بازدید می‌باشد.

همچنین برگزاری بازدید از شرکت‌های دانش بنیان استان و تبین کمک‌های صندوق نوآوری و شکوفایی برای توسعه شرکت‌ها، جلسه پرش و پاسخ در خصوص صندوق نوآوری و شکوفایی با حضور مدیران شرکت‌های دانش بنیان استان و بازدید از مجتمع کارگاهی نیمه صنعتی از دیگر برنامه‌های حضور رییس هیات عامل صنوق نوآوری و شکوفایی کشور در استان می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه