English

در اقدامی شایسته؛

مدیران و معلمان مجتمع آموزشی معلم خرم‌آباد پیش از آغاز سال تحصیلی جدید گرد هم آمدند

جلسه توجیهی مدیران، کادر اداری و آموزشی مجتمع آموزشی معلم نمونه با حضور رئیس اداره آموزش پرورش ناحیه یک خرم‌آباد، برگزار شد.

مدیران و معلمان مجتمع آموزشی معلم خرم‌آباد پیش از آغاز سال تحصیلی جدید گرد هم آمدند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد، موسس، مدیران، معلمان و کارکنان مجتمع آموزشی معلم نمونه، نخستین جلسه توجیهی کادر اداری و آموزشی این مجموعه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، نادر ساکی موسس مجتمع آموزشی معلم نمونه خرم‌آباد در گزارشی، گفت: این مجتمع آموزشی هوشمند، با 28 سال سابقه فعالیت در آموزش و پرورش استعدادهای انسانی لرستان در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه اول سعی کرده تا آینده‌سازان ایران اسلامی را کشف و معرفی کند.

وی، ادامه داد: تفاوت این مجتمع آموزشی با سایر موسسات، جذب معلمان مجرب و توجه ویژه به کیفیت آموزشی بوده که در نهایت موجبات رضایتمندی والدین و دانش آموزان را در پی داشته است.

برخی فارغ‌التحصیلان مجتمع معلم، در سطح ملی و بین‌المللی در حال تحصیل و فعالیت هستند

ساکی، تصریح کرد: خوشبختانه برخی از فارغ‌التحصیلان مجتمع آموزشی معلم نمونه خرم‌آباد در حال حاضر یا در ایران اسلامی مشغول به تدریس و تحصیل سطوح عالیه علمی هستند و یا در جایگاه‌های مدیریتی و فنی به هموطنان عزیز خدمت‌رسانی می‌کنند.

موسس مجتمع معلم، تاکید کرد: البته تعدادی از دانش‌آموختگان این مجموعه آموزشی نیز در بهترین و پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا به سر می‌برند که بخشی از آنان در حال تحصیل‌اند و پس از طی نمودن دوره تحصیلات تکمیلی به کشور باز می‌گردند و بخشی نیز در مجموعه‌های علمی و مراکز دولتی خارجی مشغول به فعالیت هستند.

معلمان، دانش‌آموزان و والدین، سه ضلع مثلث آموزشی مجتمع معلم نمونه خرم‌آباد هستند

وی، رضایتمندی معلمان، دانش آموزان و والدین را 3 ضلع مثلث سیاست‌های آموزشی مجتمع معلم عنوان کرد و افزود: مادامی که معلم از کیفیت تدریس مطلوبی برخوردار نباشد، دانش آموز در کسب علم و دانش با مشکل مواجه باشد و والدین دانش آموزان مجبور به ثبت نام فرزندان خود در آموزشگاه‌های خصوصی باشند، بی‌شک خروجی کار نامطلوب بوده و به ضرر آینده کشور خواهد بود. اما وقتی این مثلث به فهم مشترک برسند، آن زمان ماحصل کار مطلوب، شایسته، آینده‌ساز و اثربخش خواهد بود که خوشبختانه بخش دوم مورد توجه مجتمع آموزشی معلم نمونه خرم‌آباد بوده و هست.

نادر ساکی

هم‌اندیشی کادر آموزشی و اداری پیش از آغاز سال تحصیلی جدید، ابتکار مجتمع معلم نمونه است

نادر ساکی، گفت: مفتخریم که مجتمع آموزشی معلم، نخستین مرکز آموزشی است که پیش از آغاز سال تحصیلی جدید 98-97، اقدام به برگزاری جلسه توجیهی کادر آموزشی و اجرایی خود نموده. باور ما بر این است که اینگونه هماهنگی‌ها و هم‌اندیشی‌ها در رشد علمی و عملی و پرورش استعدادهای بالقوه دانش آموزان اثر بخش خواهد بود.

گفتنی است، رئیس و معاونین آموزش ابتدایی و متوسطه اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم‌آباد و مدیران دوره‌های ابتدایی، متوسطه اول، شاهد و مدیر ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش خرم‌آباد نیز در این جلسه هم‌اندیشی حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی