English

آغاز عملیات احداث فاز ۴ پالایشگاه ستاره خلیج فارس

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از آغاز عملیات احداث فاز 4 این پالایشگاه خبر داد.

آغاز عملیات احداث فاز 4 پالایشگاه ستاره خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «محمدعلی دادور» در تشریح این خبر بیان داشت: خاکبرداری ها و اقدامات اولیه برای احداث فاز 4 پالایشگاه ستاره خلیج فارس آغاز شده است و ما همزمان با تکمیل فاز 3، از فاز 4 نیز غافل نشده ایم.

وی افزود: خودکفایی در امر تولید فرآورده‌های نفتی علی الخصوص فرآورده استراتژیک بنزین، پالایش 360 هزار بشکه در روز میعانات گازی و استمرار عملیات برداشت گاز غنی از میدان گازی مشترک پارس جنوبی از اهداف ماست و لحظه ای از تلاش دست برنخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس تاکید کرد: در این میان کیفیت را فدای کمیت نخواهیم کرد و محصولات‌مان مطابق استاندارهای کیفی اروپا تولید خواهد شد.

وی گفت: جلوگیری از صادرات مواد خام و تبدیل آن به فرآورده های با ارزش تر غایت ستاره خلیج فارس است و این مساله می تواند به اشتغال زایی گسترده در منطقه و کشور بیانجامد.

دادور بیان داشت: راه اندازی واحد تقطیر فاز 3، راه اندازی اولیه سیستم «Tank Gauging» و اقدام برای تکمیل کلیه مخازن، و راه اندازی واحد 04 و اجرای چهار عدد «Jump Over»  جهت استریپ کردن نفتا و ارسال به واحد 02 و 52 از مهم ترین اقدامات یک ماهه اخیر ما بوده است که نشان دهنده‌ی تلاش بی وقفه مجموعه ستاره خلیج فارس است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال تولید بنرین پالایشگاه ستاره خلیج فارس به 40 میلیون لیتر در روز برسد.

به گزارش موج، تولید فعلی بنزین این پالایشگاه 27.5 میلیون لیتر در روز است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه