English

دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان:

نوجوانان جهان خود را در دنیای هنر جست و می کنند

دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در آیین اختتامیه گفت: نوجوانان جهان خود را در زبان و هنر هنرمندان جست و جو می کنند.

نوجوانان جهان خود را در دنیای هنر جست و می کنند

به گزار ش خبرگزاری موج از اصفهان، علیرضا رضاداد در اختتامیه سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان بیان کرد: نوجوانان جهان خود را در زبان و هنر هنرمندان جست و جو می کنند. تا هنجارهای جامعه را تمرین و مشق همزیستی و زندگی اجتماعی را تجربه کنند.

 وی افزود: روزها و سال ها با شتاب می گذرند. ستاره های دنباله دار رد می شوند. مشکلاتی به چشم می آیند و مشکلاتی از سرباز می شوند. آدم هایی به چشم می آیند و آدم هایی از چشم می افتند. در این میان ما قشری سرشار از ایده و خلاقیت پشت خط شروع آماده ایم؛ مملو از شادی و شادابی، تشنه دیده شدن و شنیده شدن.

وی گفت: ما نوجوانیم و تا بی نهایت وقت نداریم. تا بی نهایت نوجوان نمی مانیم. نوجوانی بخشی از مسیر پر تلاطم و حساس زندگی ماست. گروهی هستیم که گاهی نادیده گرفته می شوند و گاهی هدف هایشان لای دست و پا گم می شود. ما پله ای حساس از کودکی به جوانی هستیم. در تلاشیم برای کسب اعتماد و فرصت از جامعه و مسئولان. این راه دشوار برای ما زمانی زیباست که به ما مسئولیتی داده و اعتماد و فرصت ایجاد شود.

 رضاداد همچنین خاطر نشان کرد: زمانی که حس ارزشمند بودن در همه ما شکل بگیرد، درست است که هیجانات و اخلاق خاص خودمان را داریم، اما همه دارای یک هدف هستیم و آن پیشرفت است.

دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با بیان این که  تمام مسائل نوجوانان در کلاس درس خلاصه نمی شود، عنوان کرد: لازمه پیشرفت توجه همگانی به ما کودکان و نوجوانان است. توجه خانواده، جامعه، مسئولان و هنرمندان. زیرا ما جهان خود را در زبان و هنر هنرمندان جست و جو می کنیم تا هنجارهای جامعه را تمرین و مشق همزیستی و زندگی اجتماعی را تجربه کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه