English

مدیر عامل شرکت عمران بهارستان خبر داد:

۱۶۰ میلیارد ریال پروژه در بهارستان به مناسبت هفته دولت افتتاح شد

مدیر عامل شرکت عمران بهارستان از افتتاح 160 میلیارد ریال پروژه در بهارستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

160 میلیارد ریال پروژه در بهارستان به مناسبت هفته دولت افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، محمدرضا احمدی در آیین افتتاح پروژه ها در بهارستان گفت: با وجود همه مشکل هایی که در اجرای پروژه های عمرانی که در سطح کشور و شهرهای جدید با آن رو به رو هستیم ، فرایند طراحی، ساخت و به بهره برداری رسیدن مدرسه شهید حججی کمتر از یک سال به طول انجامید.

وی با بیان این که با وجودی که عمده منابع مالی شرکت صرف تکمیل زیر ساخت های مسکن مهر شده ، اما تلاش کرده ایم که در بهارستان در تکمیل پروژه های رو بنایی هم پیشگام باشیم، افزود: مدرسه شهید حججی و مدرسه مهندس کازرونی شش امین و هفت امین مدرسه هایی است که در سایت مسکن مهر بهارستان ساخته شده و همچنین 3 مدرسه دیگر در حال ساخت داریم که می توان گفت در حقیقت در پنج سال گذشته معادل نصف تمام مدرسه هایی که طی 28 سال در بهارستان ساخته شده در اراضی مسکن مهر راه اندازی شده است.

وی به بهره برداری رسیدن کلانتری جدید بهارستان، محور پیاده سایت جنوبی مسکن مهر، مسجد امام رضا (ع) و پارک جانبازان را از دیگر پروژه هایی که به مناسبت هفته دولت با هزینه ای حدود 160 میلیارد ریال تقدیم مردم شریف بهارستان شده است اشاره نمود و همچنین از شروع عملیات چند پروژه دیگر به ارزش 2500 میلیارد ریال در آینده خبر داد.

مدیر عامل شرکت عمران بهارستان ساخت ایستگاه متروی بهارستان با هزینه ای حدود 400 میلیارد ریال را نقطه عطفی در این شهر عنوان کرد و اضافه نمود: برای ساخت این ایستگاه از مدل های جدید تأمین مالی که در سیاست شرکت مادر تخصصی است استفاده شده و تلاش می کنیم که در یک بازه زمانی 18 ماهه آن را به بهره برداری برسانیم.

احمدی خاطر نشان کرد: سیاست دیگری که در جهت کنترل بازار مسکن مد نظر قرار گرفته احداث 50 هزار واحد مسکونی در شهر های جدید است که عملیات آماده سازی 8500 واحد آن در بهارستان به صورت مشارکتی توسط بنیاد مسکن در حال انجام است، 2000 واحد آن در مرحله طراحی، 1000 واحد در حال رایزنی و 722 واحد نیز در قالب پروژه های مشارکتی عملیات آن آغاز خواهد شد که ارزش این پروژه حدود 2100 میلیارد ریال می باشد که ان شاا... آینده درآمدی شرکت عمران را از اواخر سال آینده تضمین خواهد کرد تا طی دو سه سال آتی به یک درآمد پایدار برسیم.

وی با اشاره به این که شهر بهارستان در آستانه جمعیت 100 هزار نفری است، تاکید نمود: با شروع عملیات عمرانی در محور میانی ( محور پردیس ) که ذخیره استراتژیک شرکت عمران است و بیش از دو دهه دست نخورده باقی مانده به لحاظ شهرسازی یک اتفاق خیلی مهم در بهارستان رخ خواهد داد و پیاده راه پردیس با عرض 48 متر و طول 5/2 کیلومتر احداث می شود.

مدیر عامل شرکت عمران بهارستان ضمن قدردانی از شهرداری و شورای اسلامی بهارستان به لحاظ تخفیف هایی که برای پروژه های مشارکتی مجموعه 722 واحدی تا 70 درصد در نظر گرفته اند ، تصریح نمود: شرکت عمران تلاش دارد که در تمام پروژه ها کیفیت را لحاظ کند و با افتخار اعلام می کنیم که بهترین مدرسه ها و بهترین کلانتری استان اصفهان در شهر بهارستان ساخته شده و تلاش این است که کیفیت هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ بصری نمود پیدا کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه