English

از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛

رییس ستاد صیانت از محصولات فرهنگی و هنری گیلان معرفی شد

معاون هنری و امور سینمایی خود به عنوان رییس ستاد صیانت از محصولات فرهنگی و هنری استان معرفی شد.

رییس ستاد صیانت از محصولات فرهنگی و هنری گیلان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فیروز فاضلی، در جمع خبرنگاران افزود: بحث کپی رایت و مالکیت آثار ادبی و هنری به نوعی ریشه در ادبیات ایران دارد؛ اشاره ای که شاعران بزرگی همچون، سنایی، حافظ و سعدی در انتهای آثارشان به نام خود داشتند که امضای اثر هنری آنهاست و میخواستند بگویند که باید از هویت این آثار محافظت شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به حضور دبیرکل ستاد صیانت از محصولات فرهنگی و هنری کشور در گیلان و امضای توافق نامه های همکاری، گفت: فعالیت ستاد صیانت در استان از امروز وارد مرحله جدیدی از اجرا و تعامل گسترده تر از پیش با سایر نهادها در راستای اهداف ستاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه فرهنگ سازی یعنی اینکه بتوانیم فکری را به تکرار به مردم برسانیم، اذعان کرد: اگر میخواهیم عرصه هنر بالنده شود باید در حفظ سرمایه گذاری در این عرصه نیز کوشا باشیم.

فاضلی ادامه داد: در امر فرهنگ سازی، ابتدا باید توصیف درستی داشته باشیم و دوم باید بر اساس توصیفات خودمان، تبیین درستی نیز انجام دهیم که این تبیین توسط ستاد صیانت اجرایی خواهد شد.

رییس ستاد صیانت از محصولات فرهنگی و هنری گیلان معرفی شد 

وی با اعلام آمادگی کامل برای همکاری با ستاد صیانت، ابراز داشت: مطمئناً تعاملی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و سایر نهادهای فرهنگی استان با ستاد صیانت خواهند داشت در جهت اعتلای هنری این سرزمین است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه ضمن معرفی سید امیر مصباح، معاون هنری و امور سینمایی خود به عنوان رییس ستاد صیانت از محصولات فرهنگی و هنری استان، گفت: امیدوارم ایشان در این زمینه نیز کما فی السابق فعال بوده و در تعامل بیشتر و لحظه به لحظه با اعضای ستاد در استان موفق باشند

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی