English

استاندار گیلان تاکیدکرد:

ضرورت داشتن نگاه بنیادی، کلان و مبنایی به آسیب های اجتماعی /جایگاه گیلان در بخش طلاق زیبنده نیست

استاندار گیلان بر ضرورت داشتن نگاه بنیادی، کلان و مبنایی به آسیب های اجتماعی تاکید کرد و افزود: باید به صورت ریشه ای با علل و عوامل اصلی ایجاد ناهنجاری در جامعه برخورد شود.

ضرورت داشتن نگاه بنیادی، کلان و مبنایی به آسیب های اجتماعی /جایگاه گیلان در بخش طلاق زیبنده  نیست

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مصطفی سالاری استاندار گیلان عصر امروز در ستاد فرهنگی و اجتماعی مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی استان که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد بر ضرورت داشتن نگاه بنیادی، کلان و مبنایی به آسیب های اجتماعی تاکید کرد و افزود: باید به صورت ریشه ای با علل و عوامل اصلی ایجاد ناهنجاری در جامعه برخورد شود.

جایگاه استان در بخش طلاق زیبنده استان نیست

 سالاری جایگاه استان در بخش طلاق را زیبنده استان ندانست و با اشاره به تاثیر گذاری ترکیب سنی جمعیت استان در این آمار اظهار داشت: بایدبافرهنگ سازی صحیح به سمتی حرکت کنیم تا از مراجعه زوجین به دادگاه پیشگیری شود.

نشست آسیب های اجتماعی

وی با اشاره به نشست های متعدد برگزار گردیده توسط حوزه اجتماعی در بحث طلاق، عوامل متعددی را در شکل گیری این ناهنجاری در جامعه تاثیر گذار دانست و اظهار داشت : از لحاظ فرهنگی نسل های مختلف جامعه با سبک های زندگی متفاوت مواجه شدند که این تداخل سبک ها در بروز طلاق بی تاثیر نیست.

ضرورت تعیین محوریت در برگزاری کارگاههای آموزشی

استاندار گیلان بر ضرورت تعیین محوریت در برگزاری کارگاههای آموزشی و مشارکت همگان در جهت مقابله با ناهنجارهای اجتماعی تاکید کرد و افزود: محتوای ارائه شده در این کارگاه ها باید یکسان، تحت نظارت و هماهنگ بوده و از موازی کاری پرهیز شود.

ضرورت مشارکت همگان در ایجاد سبک زندگی درست در جامعه

سالاری بر ضرورت مشارکت همگان در ایجاد سبک زندگی درست در جامعه تاکید و  با بیان اینکه نباید مباحث فرهنگ سازی را تنها به دولت واگذار کنیم افزود : باید همه عوامل و اجزا جامعه در کنار دولت در جهت ایجاد فرهنگ و سبک زندگی درست تلاش کنند .

گفتنی است در این نشست هر یک از اعضاء به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و با رهنمود و دستورات استاندار گیلان تصمیمات لازم در هر بخش اتخاذ شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه