English

استاندار لرستان:

به مناسبت هفته دولت ۵۶ طرح در بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در هفته دولت 204 روستای استان به شبکه گاز شهری متصل می شود، گفت: گاز رسانی به روستاها و شهرهای کوچک از امورات مهم است که دولت دوازدهم به این مهم توجه ویژه دارد.

به مناسبت هفته دولت 56 طرح در بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، سید موسی خادمی در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی و خدماتی شهرستان بروجرد اظهار داشت: هفته دولت 56 طرح در بروجرد با اعتبار حدود 400 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: بهره‌برداری از صنایع تبدیلی و پایین دستی پتروشیمی در بروجرد، ایجاد اشتغال پایدار و بهبود اوضاع اقتصادی استان و کشور را به همراه دارد.

استاندار لرستان بیان کرد: به مناسبت هفته دولت، طرح‌های خوبی در بروجرد به بهره‌برداری رسید که این روند باید تداوم داشته باشد.

مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی لرستان در ستاد تسهیل استان بررسی می‌شود

خادمی اضافه کرد: مشکلات برخی از واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان در ستاد تسهیل استان بررسی و درصورت پیگیری صاحبان این واحدها اقدامات لازم برای راه‌اندازی مجدد آنها صورت می گیرد.

راه‌اندازی مجدد واحدهای تولیدی نیمه فعال و تعطیل، در دستور کار است

وی ادامه داد: برخی از واحدهای تولیدی شهرستان به دلیل بدهی به بانکها و تامین اجتماعی نیمه فعال و تعطیل شده‌اند که پیگیری‌های لازم برای راه‌اندازی مجدد آنها در حال انجام است.

فرماندار بروجرد: پل شهدای دانش‌آموز، دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد نیز در این مراسم، گفت: پل شهدای دانش آموز بروجرد با 45 درصد پیشرفت فیزیکی دهه فجر به بهره برداری می رسد.

رضا آریایی با اشاره به اینکه احداث عرشه پل شهدای دانش آموز بروجرد به پایان رسیده است، اظهارداشت: عملیات اجرای این طرح با حمایت های استانداری لرستان سرعت گرفته و امروز نیز قرارداد احداث فاز دوم آن نیز بسته شد.

گفتنی است، استاندار لرستان به همراه جمعی از مدیران کل استانی برای شرکت در آیین بهره‌برداری از طرح‌های هفته دولت به شهرستان بروجرد سفر کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه