English

کشف انبار میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ازکشف انبار میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان خبر داد.

کشف انبار میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ سعید سلیمیان گفت: بیش از یک میلیارد ریال کالای خارجی قاچاق توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان در بازرسی از یک انبار کشف شد.

وی افزود: کارآگاهان با سرعت عمل خود توانستند خودروی مذکور را حین تردد در یکی از خیابان های شهر اصفهان متوقف و در بازرسی از آن 100 عدد کارتن انواع سیگار خارجی قاچاق که به طرزی ماهرانه در قسمت سقف کانتینر خودرو جاساز شده بود، کشف کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: راننده خودرو پس از دستگیری عنوان کرد در حال انتقال محموله به یکی از انبارهای سطح شهر بود که بلافاصله ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان مدیریت بازرسی و نظارت اصناف به محل اعزام شدند.

سرهنگ سعید سلیمیان  بیان کرد: در این عملیات،  6 کارتن نسکافه، 5 دستگاه تلویزیون ال ای دی، 58 دستگاه پرینتر، 18 گونی پارچه و 63 کیسه 20 کیلوگرمی قهوه که همگی فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی و قاچاق بودند کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در مجموع ارزش محموله های قاچاق توسط کارشناسان مربوطه، یک میلیارد و 500 میلیون ریال تخمین زده شده که در این رابطه نیز پرونده تشکیل و یک فرد متخلف نیز به مراجع قضائی معرفی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه