English

برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی لیزینگ و فروش اقساطی کالا در اصفهان

دومین نمایشگاه تخصصی لیزینگ و فروش اقساطی کالا در اصفهان از 30 مردادماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار می شود.

برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی لیزینگ و فروش اقساطی کالا در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، در دومین نمایشگاه تخصصی لیزینگ و فروش اقساطی کالای اصفهان 105 شرکت در فضایی بالغ بر 3500 مترمربع حضور خواهند داشت و به ارائه محصولات و خدمات خود در زمینه‌های مختلف نظیر مبلمان و صنایع چوب، دوچرخه و موتورسیکلت، صنایع غذایی، فرش و لوستر، کالای خواب، لوازم خانگی، ورزش و تجهیزات ورزشی، خودرو و ملک می‌پردازند تا اقشار مختلف جامعه با خرید اقساطی، شرایط آسایش و راحتی را برای خود فراهم کنند.

لیزینگ‌ (Leasing) نوع خاصی از عملیات مالی محسوب می‌شود که معادل فارسی آن، اجاره اعتباری است. درواقع، لیزینگ یک رشته فعالیت اعتباری تخصصی مبتنی بر روش اجاره است که در آن نوعی قرارداد با توافق میان دو نفر یا بیشتر (اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی) به منظور بهره ‌برداری از عین یا منفعت کالای سرمایه‌ای یا مصرفیِ با دوام که از قابلیت اجاره برخوردارباشد، منعقد می‌شود.

استفاده از لیزینگ و یا فروش اقساطی کالا از جمله متداول‌ترین روش‌های فروش کالا و خدمات به شمار می‌رود که علاوه بر کمک به زنجیره فروش کالا و ارتباط مستقیم بین عرضه و تقاضا، تسهیلاتی را نیز برای مصرف کننده فراهم می‌آورد.

ازجمله این مزایا می‌توان به سرعت عمل درخرید، امکان استفاده بهینه ‌از نقدینگی، مزایای مطلوب مالی و مالیاتی، ایجاد اشتغال و انعطاف‌پذیری در شرایط خرید و فروش محصولات متنوع اشاره کرد که موجبات نفوذ این نوع فروش در میان اقشار مختلف مردم را نیز ایجاد کرده است.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، پس از تجربه مطلوب نخستین دوره نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی در سال 96، اقدام به برگزاری دومین دوره این نمایشگاه درسال 97 کرده است.

این نمایشگاه در دوره گذشته با استقبال مطلوبی از سوی مشارکت ‌کنندگان و فروشندگان کالا و خدمات روبرو شد و در کنار آن، مردم نیز به دلیل شرایط مطلوب عرضه کالاها و خدمات، نسبت به حضور در آن اقدامات لازم را انجام دادند.

نمایشگاه تخصصی لیزینگ و فروش اقساطی کالا ازجمله مجموعه نمایشگاه‌های عمومی شرکت ‌نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان به شمار می‌رود که به صورت سالانه برگزارمی‌شود وطیف وسیعی ازافراد جامعه را دربرمی‌گیرد. اصلی‌ترین دلیل برگزاری این نمایشگاه، توجه به سلیقه مخاطبان و همه‌گیرکردن رویدادهای نمایشگاهی برای تمامی مردم جامعه است.

گفتنی است؛ دومین نمایشگاه تخصصی لیزینگ و فروش اقساطی کالا در اصفهان از 30 مرداد تا 3 شهریورماه از ساعت 17 تا 23 در نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه